کشف سه انبار احتکار کالا در کاشمر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشمر از کشف سه انبار احتکار کالا در این شهرستان خبر داد.

کشف سه انبار احتکار کالا در کاشمر

جواد خزایی امروز در حاشیه بازدید از انبارهای اقلام ضروری شهر کاشمر با بیان اینکه به طور مداوم انبارهای شهرستان تحت بازرسی قرار می‌گیرند، گفت: بارها به مسئولان تمامی انبارها گفته شده که باید موجودی خود را به اداره صنعت معدن و تجارت این شهرستان اعلام کنند در غیر این صورت با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در راستای کنترل بازار و مبارزه با محتکرین کالا با استفاده از اخبار و اطلاعات واصله مردمی طی یک هفته اخیر تعداد سه انبار احتکار کالا در شهرستان کاشمر کشف و ضبط شد، بیان کرد: انبار کالاهای احتکار شده پس از اخذ مجوزهای قضایی مورد بازرسی قرار گرفتند.

خزایی عنوان کرد: در نخستین انبار مقادیر قابل توجهی رب به ارزش ریالی 1500 میلیون ریال، در بازرسی از انبار دوم انواع پودر ماشین لباسشویی به ارزش 190 میلیون ریال و در انبارسوم نیز انواع روغن خودرو و ضدیخ و... به ارزش 900 میلیون ریال کشف شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشمر با اعلام اینکه محترکین کالاهای کشف شده پس از تنظیم صورت‌جلسه و برگ گزارش بازرسی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند، افزود: با هرگونه احتکار، اخفا و امتناع از عرضه کالا در شهرستان به شدت برخورد می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: در راستای اقدامات طرح‌های نظارتی تنظیم بازار و مصوبات کارگروه‌های تخصصی شهرستان نسبت به توزیع 35 تن برنج احتکاری مکشوفه در سطح شهرستان اقدام شده است.

خزایی با بیان اینکه تاکنون مقدار 15 تن برنج احتکاری کشف شده است، گفت: مقرر است این میزان برنج در نقاط مختلفی از سطح شهر و بخش کوهسرخ به قیمت مصوب 82 هزار تومان توزیع شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشمر همچنین مقدار 3200 کیلوگرم گوشت قرمز منجمد طرح تنظیم بازار در بین همشهریان توزیع می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه همشهریان می‌توانند در صورت درخواست اطلاعات تکمیلی از نحوه توزیع و مکان آن با تلفن 124 واحد نظارت وبازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تماس و اطلاعات لازم را دریافت کنند، افزود: از همشهریان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه و مشکوک مراتب را به تلفن 124 گزارش نمایند.

منبع: ایسنا

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها