اوپو R15x رسما معرفی شد، اوپو K1 با حافظه بیشتر

تقریبا دو هفته پیش بود که اوپو کی وان (Oppo K1) با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و قمیت 200 یورو معرفی شد. امروز اما شاهد رونمایی از همان دستگاه با نام دیگر و تفاوت اندک هستیم.

اوپو R15x رسما معرفی شد، اوپو K1 با حافظه بیشتر

اوپو R15x در حقیقت همان اوپو K1 با حافظه بیشتر است. البته رنگ های گرادیانت طور متفاوتی هم دارد اما طراحی به صورت کلی همان اوپو کی ۱ است. از نظر مشخصات سخت افزاری هم مشخصات کاملا مشابه است.

دو ویژگی اصلی اوپو آر ۱۵ ایکس (Oppo R15x) حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر است و بریدگی نمایشگر قطره طور که دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. بلندگوی مکالمه نیز روی لبه بالا و بالاتر از دوربین جای گرفته است. این بهترین راه برای کم حاشیه کردن موبایل هاست تا زمانی که بتوانند دوربین سلفی را به نحوی مدیریت کنند و به زیر نمایشگر بفرستند! حاشیه لبه پایین بسیار کم شده است اما هنوز قابل توجه است.

نمایشگر اوپو آر ۱۵ ایکس (Oppo R15x) به اندازه 6.4 اینچی و رزلوشن FHD+ است که با توجه به حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر، از نوع پنل Super AMOLED استفاده شده است. چیپست اسنپدراگون 660 به همراه 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات اوپو R15x است.

دوربین اصلی 16+2 مگاپیکسلی انتخاب شده است که طراحی آن با فلاش LED هم قابل توجه است. جک 3.5 میلی متری و پورت USB Type C نیز در اوپو آر ۱۵ ایکس در نظر گرفته شده است. باتری 3500 میلی آمپر است که با توجه با اندازه نمایشگر کمی کم به نظر می رسد. سیستم عامل اندروید 8.1 است و رابط کاربری Color OS 5.2 روی آن ارایه می شود.

منظور از حافظه رم و داخلی بیشتر نسبت به اوپو کی ۱، تفاوت در مشخصات نسخه پایه آن است در غیر این صورت شما Oppo k1 را هم در انتخاب ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی پیدا خواهید کرد.

عجیب آن که قیمت اوپو R15x بیشتر از اوپو K1 است و برای مشخصات مشابه شاهد ۸۰ یورو قیمت بیشتر برای آر ۱۵ ایکس هستیم یعنی قیمت مدل پایه اوپو R15x برابر ۳۱۰ یورو است.

منبع: ترنجی

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها