تیزر خلاقانه از آنر Magic 2 منتشر شد + فیلم

گوشی مورد انتظار آنر Magic 2 در تیزری تبلیغاتی و موزیکال توسط کمپانی آنر منتشر شد.

تیزر خلاقانه از آنر Magic 2 منتشر شد + فیلم

آنردر نمایشگاه IFA 2018 قول معرفی اسمارت‌فون جدید خود، Magic 2را به همه داد و اعلام کرد این گوشی دوربین سلفی بیرون جهنده دارد که به صورت کشویی بیرون می‌آید و با توجه به این مکانیزم نسبت به بیرون جهنده‌های مکانیکی اتوماتیک بهتر است. کمپانی آنر همچنین قول داده بود که این گوشی را قبل از پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد کرد.

گوشی آنر Magic 2 هنوز در هاله‌ای از ابهامات قرار دارد. هنوز هیچ اطلاعات جزئی از آن منتشر نشده و در لیست محصولات TENAA دیده نشده است. همه این‌ها در صورتی است که آنر به صورت جدی شفاف کرده است که این کمپانی قصد دارد کمپین بازاریابی اینترنتی برای این گوشی به راه بیندازد تا بتواند بیشترین موفقیت را برای این محصول جدید به دست آورد. نمی‌توان حدس زد که کمپانی آنر تا چه حد در بازاریابی اینترنتی خود موفق بوده است اما نمایشگر Fullview اسمارت‌فون جدید با دوربین کشویی خود شبیه به اوپو Find X بارها و بارها تبلیغ شده است.

یکی از همین کلیپ‌های اینترنتی که آنر گفته بود به تازگی، در شبکه اجتماعی TikTok دیده شده است و به گونه‌ای نمایش داده شده است که دقیقا این گوشی را با حالت موزیکال این اپلیکیشن اجتماعی سازگار کرده است. به نظر می‌رسد آنر قصد دارد Magic 2 را در میان نوجوانان محبوب کند چرا که TikTok یک شبکه اجتماعی تازه کار است که در میان این گروه سنی بیشترین استفاده را دارد.

به هر حال، در کنار سرگرم‌کننده و نو بودن ایده، این تبلیغ هیچ اطلاعات جدیدی از آنر Magic 2 و سخت‌افزار آن نداده است پس باید به همان دانسته‌های قبلی خود اکتفا کنیم. البته این اطلاعات چندان هم کم نیست. قبلا آنر اعلام کرده بود که Magic 2 قرار است با پردازنده پرچمدار جدید هوآوی، Kirin 980 تولید شود و همراه با شارژر 40 واتی امن‌تر به بازار ارائه خواهد شد.

گفتنی است، کمپانی آنر یک نمونه از پوستر تبلیغاتی Magic 2 را در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر کرده بود که اشاره به معرفی رسمی این گوشی پرچمدار در تاریخ 31 اکتبر (9 آبان) داشت. در نتیجه مدت زیادی تا معرفی این گوشی نمانده است و باید منتظر بود تا مشخصات کامل Magic 2 در این تاریخ مشخص شود.

در ادامه می‌توانید تیزر جدید آنر Magic 2 را مشاهده کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

حجم ویدیو: 1.81M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها