کشف ۳۱۰ کیلوگرم«تریاک»از منزل یک قاچاقچی در مشهد

سرپرست فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از کشف ۳۱۰ کیلوگرم تریاک از منزل یک قاچاقچی در مشهد خبر داد.

کشف ۳۱۰ کیلوگرم«تریاک»از منزل یک قاچاقچی در مشهد

سرهنگ ابراهیم قربانزاده ظهر یکشنبه با اعلام خبر کشف بیش از ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از یک منزل مسکونی در مشهد اظهارکرد: ماموران مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی با ردزنی های گسترده و اقدام های نفوذی به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد مقدار قابل توجهی مواد مخدر در منزل یکی از قاچاقچیان نگهداری می شود.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از چند روز کنترل و مراقبت های پوششی با تکمیل اطلاعات و هماهنگی های لازم با مقام قضایی موفق شدند وارد این منزل که در محدوده بلوار پیروزی مشهد بود شده و ضمن دستگیری قاچاقچیان، مواد مخدر را نیز کشف و ضبط کنند.

سرپرست فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: پلیس در این عملیات ضربتی ۳ تن از عاملان اصلی تهیه و توزیع مواد افیونی را دستگیر و ۳۱۰ کیلوگرم تریاک کشف کرد و یکی دیگر از سوداگران مرگ که قصد فرار داشت به ضرب گلوله پلیس از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و زمین گیر شد.

قربانزاده خاطرنشان کرد: در این عملیات 3 دستگاه خودرو که برای حمل مواد استفاده می شد نیز کشف و پرونده متهمان برای طی مراحل قانون تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: مهر

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها