مشاور وزیر مستعفی: آخوندی با دولت مشکل داشت

شهرام اجتهادی در خصوص استعفای عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی ، گفت:‌ برنامه‌های آخوندی در حوزه اقتصاد نوع دیگری بود در دولت چیز دیگری. جور در نمی‌آمد قضیه را ادامه دهند.

مشاور وزیر مستعفی: آخوندی با دولت مشکل داشت

وی ادامه داد: مضاف بر این مشکلاتی از طریق تخصیص بودجه در دولت برای وی و وزارتخانه به‌وجود آمده بود.

وی با بیان "آن بخش‌هایی که مانع از اجرای برنامه‌های وزارت راه می‌شد باعث شد تا -آخوندی- از وزارتخانه خداحافظی کند"، افزود:‌ علی رغم اصرار آخوندی تا الان اجازه نداده بودم نامه -استعفا- منتشر شود.

مشاور وزیر مستعفی راه و شهرسازی همچنین در بخشی از اظهاراتش مدعی شد: در استیضاح مشکلی نداشتیم، اگر مجلس می‌رفتیم فکر می‌کنم بالاترین رای 5 دوره را می‌آوردیم. آخوندی تنها وزیری بود که علی‌رغم این همه فشار و هجمه، توانسته بود اعتماد نمایندگان را جلب کند!

اختلاف آخوندی با‌ رئیس‌جمهور از کجا شروع شد؟ جایگزین آخوندی از مازندران می‌آید/انتصاب سرپرست وزارت راه به‌زودی واکنش کدخدایی به اظهارات آخوندی؛ استعفا نشان داد چه کسی به ترکستان می‌رود هجمه آخوندی به مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی استعفا داد + متن نامه به رئیس جمهور آخوندی و تیمش توانایی حل مشکل مسکن را ندارند اظهارات ضد و نقیض آخوندی درباره واگذاری بندر چابهار ورود دفتر بازرسی رئیس‌جمهور به اقدام عجیب آخوندی/ استیضاح وزیر راه در دستور کار است.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها