وضعیت عجیب ستاره پرسپولیسی در خوزستان

قرار است تکلیف هافبک تیم فولاد در ادامه فصل توسط کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال مشخص شود.

وضعیت عجیب ستاره پرسپولیسی در خوزستان

تیم فوتبال فولاد تا به اینجای لیگ هجدهم مشکلات زیادی را سپری کرده و شرایط خوبی نداشته است. یکی از مسائلی که در بیرون از زمین گریبان فولادی‌ها را گرفته، مشکل این باشگاه با سروش رفیعی است.
رفیعی برای بهبودی مصدومیتش سفری به قطر داشت، ولی دیرتر از زمان مقرر به اهواز برگشت و همین مسئله سوژه کشمکش بین او و مدیران باشگاه شد. سرانجام پس از برگزاری جلسات فراوان، طرفین راضی شدند که با یک توافق جدید کار را تا پایان نیم فصل ادامه دهند.
با انجام این توافق، سروش به همراه کاروان فولاد راهی مشهد شد تا مقابل پدیده به میدان برود. ولی در روز مسابقه او از فهرست هجده نفره فولاد خط خورد. دلیل این اتفاق، نامه‌ای بوده که باشگاه فولاد قبلا به فدراسیون زده بود.
فولادی‌ها در مدتی که می‌خواستند قرارداد سروش را فسخ کنند، نامه‌ای با این مضمون به فدراسیون زده بودند، ولی پس از توافق با او، اقدامی انجام ندادند که فدراسیون و کمیته مسابقات در جریان این توافق و ادامه همکاری قرار بگیرند. به همین دلیل مسئول برگزاری بازی پدیده و فولاد، از قرار گرفتن نام رفیعی در لیست تیمش ممانعت به عمل آورده بود و اینگونه بود که او بازی را از دست داد.
حالا تعیین تکلیف سروش رفیعی برای ادامه فصل و بازی کردنش در فولاد، بر عهده کمیته تعیین وضعیت است و آن‌ها باید بررسی کنند که آیا راهی برای حضور او در بازی‌های بعدی فولاد وجود دارد یا اینکه نامه مدیران فولاد به فدراسیون، در ادامه راه نیز دردسری پیش پای سروش خواهد بود.

منبع: خبرورزشی

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها