رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با خبرفوری:

منتظر معرفی وزیر باتجربه برای وزارت اقتصاد هستیم/ نوسانات بازار دلار قطعا ادامه دار است

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم باتوجه به وضعیت اقتصادی کشور روحانی گزینه کاردان و باتجربه ای را برای وزارت اقتصاد معرفی کند.

منتظر معرفی وزیر باتجربه برای وزارت اقتصاد هستیم/ نوسانات بازار دلار قطعا ادامه دار است

محمدرضا پورابراهیمی در گفت و‌ گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره شرایط و اوضاع اقتصادی این روزهای کشور اظهار کرد: در حال حاضر باید صراحتا بگویم که ما در عرصه اقتصادی علی رغم رویکردها و سیاست های دولت در حوزه ارزی هنوز نتوانستیم به یک ثبات اقتصادی نسبی در کشور دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در وضعیت امروز کشور آنچه بیش از اندازه قابل تامل بوده این است که یکی از مهم ترین وزراتخانه های کشور هنوز بدون وزیر است و دولت نتوانسته است به یک گزینه نهایی در این زمینه و در جهت معرفی به مجلس وارد عمل شود که این روند قطعا دستاوردی جز ضرر برای کشور ندارد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: امیدوارم آقای روحانی هرچه سریعتر در جهت معرفی یک چهره باتجربه و البته بابرنامه برای وزارت اقتصاد معرفی کند تا هم مردم و مجلس از بلاتکلیفی فعلی خارج شوند.

پورابراهیمی درباره وضعیت بازار ارز و خودرو تاکید کرد: آنچه در حال حاضر در بازار ارز و قیمت دلار شاهد هستیم شرایط نسبی است و ما نمی توانیم صراحتا بگوییم که در حال حاضر به یک ثبات در حوزه ارز دست پیدا کردیم.

وی در پایان اظهار کرد: در حوزه خودرو نیز باتوجه به کاهش قیمت دلار امیدواریم در طی روزهای آینده شاهد کاهش قیمت ها باشیم اما باز هم برای تدوام این رویکرد قطعا دولت باید به فکر تدبیر جدی باشد تا کشور در آستانه تحریم های جدید آمریکا که قرار است ۱۳ آبان اعمال شود از یک پشتوانه قوی برخورددار باشد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مش قللی
    0

    چقدر راحت چرند تحویل میدین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها