زندگی یک زوج با پسر خیالی/ «پسر دریا» ۳ ساله ساخته شد

کارگردان رئال انیمیشن «پسر دریا» می گوید این اثر داستان زندگی یک زوج جوان است که با یک پسر خیالی زندگی می کنند.

زندگی یک زوج با پسر خیالی/ «پسر دریا» ۳ ساله ساخته شد

عباس جلالی یکتا با اشاره به ساخت انیمیشن «پسر دریا» گفت: «پسر دریا» یک رئال انیمیشن است به همین دلیل از همان ابتدا به دنبال استفاده از بازیگران حرفه ای برای این پروژه بودیم تا بتوانیم به راحتی رابطه بین شخصیت های واقعی و انیمیشن را ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه قرار بود در این فیلم هیچ دیالوگی وجود نداشته باشد، توضیح داد: نبود دیالوگ در این فیلم سبب شد تا تاکید بیشتری بر انتخاب بازیگران داشته باشیم البته بعد از انتخاب بازیگران ابتدا سکانس ها را با دیالوگ تمرین و بعد سکانس های مورد نظر را بدون بیان دیالوگ فیلمبرداری کردیم.

این کارگردان تاکید کرد: سونیا سنجری و میثاق زارع بازیگرانی بودند که برای نقش های این فیلم انتخاب کردیم.

وی توضیح داد: این رئال انیمیشن داستان یک زوج جوان است که با یک کودک خیالی زندگی می کنند.

زندگی یک زوج با پسر خیالی/ «پسر دریا» ۳ ساله ساخته شد

جلالی یکتا با اشاره اینکه بخش انیمیشن به صورت ۲D ساخته شده است، ادامه داد: «پسر دریا» به مدت ۱۰ دقیقه و ۲۱ ثانیه و در طول سه سال تولید شده است.

این کارگردان در پایان گفت: در تلاش هستیم تا شرایط لازم برای حضور «پسر دریا» در جشنواره های خارجی را فراهم کنیم.

در خلاصه داستان انیمیشن کوتاه «پسر دریا» آمده است: «زن و شوهری به همراه پسری روی دیوار زندگی می‌کنند. حضور پسر کم کم تغییراتی در زندگی آن‌ها پدید می‌آورد...»

عوامل تولید این انیمیشن عبارتند از نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده: عباس جلالی یکتا، فیلمبردار: داود ملک، صدابردار: احسان شفیعی، صداگذار: حسین قورچیان، موسیقی: سهند نیک‌نژاد، تدوینگران: اسماعیل علیزاده و عباس جلالی یکتا، طراح صحنه و لباس: زیبا مرشدلو، مدیر تولید: امیر ذوقی، انیماتور: حجت اعظم‌پور، عباس جلالی یکتا، دستیاران کارگردان: امیر ذوقی، مژگان شعبانی، رضا حقی، عکاس: مینو حسن‌زاده، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها