بیژن طاهری: به ملی‌پوشان استقلال استراحت نمی‌دهیم/ لیگ و حذفی را فدای هم نمی‌کنیم

مربی استقلال می‌گوید علی رغم این که کیفیت زمین چمن ورزشگاه تختی نامناسب است اما هر دو تیم استقلال و سایپا روی زمین بازی می کنند و کیفیت آن روی کار هر دو تیم تاثیرگذار است.

بیژن طاهری: به ملی‌پوشان استقلال استراحت نمی‌دهیم/ لیگ و حذفی را فدای هم نمی‌کنیم

بیژن طاهری مربی استقلال که به علت محرومیت شفر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا حضور یافته بود، در این نشست اظهار کرد: ما در طول هفته گذشته سیزده بازیکن را در اختیار نداشتیم و روز گذشته که به ما اضافه شدند، عملکرد خوبی داشتند.

وی ادامه داد: بازی سختی خواهیم داشت اما به دنبال کسب سه امتیاز خواهیم بود. کیفیت زمین روی کار ما تاثیرگذار خواهد بود زیرا تیم استقلال تیمی است که روی زمین بازی می‌کند. سایپا تیم خوبی است و کیفیت زمین برای هر دو تیم تاثیرگذار است. آن‌ها هم روی زمین بازی می‌کنند.

مربی استقلال درباره دو دیدار با سایپا در هفته های پیش رو، بیان کرد: شرایط استقلال روز به روز بهتر می شود. بازیکنان هماهنگ تر شدند. هر چند ما بازیکنان ملی را نداشتیم، اما چند روز در اهواز و مسجد سلیمان تمرین کردیم. جام حذفی و لیگ دو مقوله جدا هستند و ما برای هر بازی برنامه خاصی داریم و لیگ و حذفی را فدای یکدیگر نمی کنیم.

طاهری در پاسخ به این سوال که آیا به ملی پوشان استراحت خواهد داد، عنوان کرد: اگر بخواهیم به ملی پوشان استراحت بدهیم، بازیکنی در اختیار نداریم. 13 بازیکن ما در تیم ملی بودند و شرایط به شکلی است که باید از آنها استفاده کنیم. بازیکنان ما در بازگشت به تمرینات، شرایط خوبی داشتند. یک بازی با بولیوی و یک بازی درون تیمی داشتند و از نظر بدنی وضع آنها خوب است. بازیکنان امید نیز در شرایط اردویی حضور داشتند و وضعیت آنها خوب است.

وی در واکنش به کیفیت نویمایر و گرو، اضافه کرد: متاسفانه نویمایر از ناحیه انگشت پا مصدوم شد و از تیم بیرون بود. او به شرایط آرمانی نزدیک شده است. امیدوارم گرو هر چه سریعتر گل بزند تا این فشار از او دور شود. او بازیکن بدی نیست و با گل زدن از فشار دور می شود. اینجا استقلال است و همه دوست دارند گرو گلزنی کند. وقتی تیام آمد، همه از او انتقاد کردند و وقتی گل زد، برای هواداران تیام شد. من آرزو می کنم گرو سریعتر گل بزند و از زیر فشار خارج شود.

طاهری در پایان در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان استقلال برابر سایپا غایب هستند، گفت: فرشید اسماعیلی و خسرو حیدری و روزبه چشمی را احتمالا در اختیار نخواهیم داشت. روزبه چشمی بعد از بازی بولیوی ریکاوری کرد و امروز نیز تمرین نکرد و زکی پور نیز محروم است.

منبع: ایسنا

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها