اربعین تجلی‌گاه عشق و وحدت/ همه یک دل و یک صدا در راه حسین قدم‌می‌گذاریم

پیاده‌روی اربعین حسینی محفل اتحاد، عشق و زمزمه‌ی نوای حسینی است. امسال هم مانند سالیان گذشته عاشقان اباعبدالله(ع) چشم جهان را به خود خیره می‌کنند.

اربعین تجلی‌گاه عشق و وحدت/ همه یک دل و یک صدا در راه حسین قدم‌می‌گذاریم

به گزارش خبر فوری ، کلیپ زیر دلهای مومنان و عاشقان حسین را قبل از فرا رسیدن اربعین حسینی به لرزه در آورده و اشک را به گوشه‌ی چشمانشان می‌آورد.

امسال هم مانند سالیان گذشته عاشقان اباعبدالله(ع) چشم جهان را به خود خیره می‌کنند و با فریاد لبیک یا حسین و لبیک یا زینب عرش را به لرزه درخواهند آورد.

38

حجم ویدیو: 6.64M | مدت زمان ویدیو: 00:02:13 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    حرکت ما به کدام سو است؟؟؟!!! --- ما اگر فلسفه ی قرآنی خداشناسی سید الشهدا امام حسین (ع) را پیوسته بگونه ای علمی روشمند و سازمان یافته به خود و مردم نیاموزیم و در عمل به آن پایبند نباشیم نمی توانیم تحقق شکر گذاری خدا پسندانه ی این بزرگ مرد تاریخ بشریت و آثار عملی سود مند و سازنده ی این شکر گذاری را در جامعه توقع داشته باشیم. سید الشهدا با شناخت عالمانه ی مکتب توحیدی قرآن در دفاع از دین خداوند و در مبارزه علیه انحرافها و تحریف گریهای یزیدیان اموی پلید برای مصون نگه داشتن این دین از تحریف ، جان و عزیزترینهای خود را در راه خدا ایثار و فدا نمود ؛ آیا ما بمانند این شهید والامقام در این راه گام بر می داریم که مانند او شکر گزار خدا محسوب شویم. آنچه که با من در آوردیهای روز افزون بنام حسین و اهل بیت علیهم السلام قرنها است با سکوت و مدارا و تشویق اکثریت دین شناسان با تکیه به منقولات مخدوش متضاد با قران و عقل عرضه می شود با مکتب توحیدی قرآنی سید الشهدا و اهداف والای انسان ساز نهضت عظیم عاشورایی این مرد خدا هیچ سنخیتی ندارد و فاصله ی جدایی بین مردم و دین خدا و قرآن را فراختر می سازد و دین خداوند را با تخیلات دین گریز ذهن ناتوان بشر لوث وآلوده می کند و راه گمراهی را بنفع سوگند شیطان لعین فرا روی بشر باز می گذارد. سکوت مطلق دین شناسان در مقابل من در آوردیهای دین زدای بشری روز افزون بیگانه با دین خدا و استنکاف آنان از روشنگری قرآنی و عقلی بنفع کیست و چه بها و چه تاوان و عاقبتی خواهد داشت؟؟؟!!!

  • علی
    0

    سلام بنده دانشجو ی رشته ی برنامه نویسی در روسیه هستم با تک تک ذرات بدم حضور در کربلا را می خواهم دستان موکب داران را ببوسم روزگار بود که مردم برای یک بار زیارت حرم امام حسین (ع) دست های خود را می دادند حال که مسیر ها امن است افسوس می خورم به حال اشخاصی می توانند به این راهپیمایی بپیوندند ولی این کار را نمی کنند یا حسین ، بابی انت و امی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها