۵ پنالتی‌زن پرسپولیس برابر نود ارومیه مشخص شدند

از تمرینات سرخپوشان خبر رسیده که برانکو پنالتی‌زنان تیمش را برابر نود ارومیه مشخص کرده است.

۵ پنالتی‌زن پرسپولیس برابر نود ارومیه مشخص شدند

تمرینات پرسپولیس بنا بر اعلام قبلی دیروز و امروز پشت در‌های بسته برگزار شد. با این وجود دیروز از پشت در‌های بسته تمرینات سرخپوشان خبر رسید که برانکو پنالتی‌زنان تیمش را مشخص کرده تا در صورتی که بازی حذفی مقابل نود ارومیه به ضربات پنالتی بکشد مثل سال گذشته غافلگیر نشود!
مرد کروات هم مثل بسیاری از پرسپولیسی‌ها فراموش نکرده است که دو فصل گذشته چگونه تیمش با دست‌کم گرفتن قشقایی شیراز غافلگیر شده و در ضربات پنالتی حذف شد تا بزرگ‌ترین شگفتی جام‌حذفی و فوتبال ایران رقم بخورد.
در همین راستا شنیدیم پنالتی‌زن اول پرسپولیس طبق روال یک سال اخیر علی علیپور است. مهاجمی با اعتماد به نفس فراوان که تک‌گل حیاتی پرسپولیس در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه قطر را از روی نقطه پنالتی درون دروازه السد قرار داد تا تیمش شانس بالایی برای صعود به فینال داشته باشد.
حالا اگر در طول ۹۰ دقیقه یا ۱۲۰ دقیقه بازی حذفی با نود ارومیه داور مسابقه به سود پرسپولیس اعلام پنالتی کند علی علیپور پشت ضربه خواهد ایستاد. در صورتی که دو تیم در وقت قانونی و دو وقت اضافی ۱۵ دقیقه‌ای هم به تساوی برسند باز اولین پنالتی‌زن پرسپولیس علی علیپور خواهد بود.
شنیده‌های تکمیلی حکایت از آن دارد که به ترتیب گادوین منشا، سیامک نعمتی، محمد انصاری و شجاع خلیل زاده پنالتی‌زنان دوم تا چهارم پرسپولیس در دیدار با نود ارومیه تعیین شده‌اند.
البته همه چیز بستگی به زمان مسابقه و شرایط روحی و روانی یا تعویض‌های احتمالی دارد. شاید در صورت کشیده شدن بازی حذفی پرسپولیس به ضربات پنالتی یکی دو جابه‌جایی در نفرات زننده ضربه باشیم، اما تا به الان بازیکنان مورد اشاره بهتر از همبازیان خود در تمرین پنالتی زده‌اند.
به نظر می‌رسد با توجه به شگفتی دو سال گذشته و حذف پرسپولیس توسط قشقایی این بار برانکو چاره‌اندیشی کرده و نمی‌خواهد از یک سوراخ دو بار گزیده شود.

منبع: خبرورزشی

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها