دسبتند سلامتی هوآوی بند 3 معرفی شد

رویداد بزرگ هواوی که برگزار شد، در جریان این مراسم علاوه بر چهار عضو جدید میت 20، از ساعت هوشمند هواوی واچ GT هم رونمایی شد که با عمر باتری تحسین برانگیز و هرآنچه که برای پایش سلامتی و ورزش نیاز دارید از راه می رسد.

دسبتند سلامتی هوآوی بند 3 معرفی شد

هواوی بند 3 پایشگر جدید این کمپانی است که آمده تا اصلی ترین قابلیت های هواوی واچ GT را در پکیجی کوچک تر، سبک وزن تر و ارزان قیمت تر ارائه کند.

به همین ترتیب، باید منتظر نمایشگر کوچکتر 0.95 اینچی از نوع امولد باشید. ابعاد دستگاه هم معادل 45x18.8x10.85 میلی متر است و با وزنی کمتر از 25 گرم، اصلاً حضور آن را روی مچ دستتان احساس نخواهید کرد.

از نظر عمر باتری، هواوی بند 3 برای 17 روز استفاده معمول، 8 ساعت استفاده مداوم از جی پی اس و سپری کردن یک ماه در حالت آماده به کار همراهی تان خواهد کرد.

ضمناً اطلاعاتی مانند ضربان نرخ و حداکثر اکسیژن مصرفی با هواوی بند 3 جمع آوری و از طریق بلوتوث به اپلیکیشن Huawei Health روی موبایل هوشمندتان فرستاده می شود.

هواوی بند 3 از همان الگوریتم های هوش مصنوعی موجود در واچ GT بهره می برد و با قابلیت های TruSeen 3.0 و TruSleep 2.0 می توانید منتظر پایش بهتر و دقیق تر ضربان قلب و خواب باشید.

قابلیت TruSleep 2.0 به شما در شناخت الگوهای خوابتان کمک خواهد کرد و راهکارهایی برای بهبود کیفیت خواب در اختیارتان می گذارد. هواوی هنوز قیمت و تاریخ عرضه این دستبند سلامتی را اعلام نکرده است.

منبع: دیجیاتو

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها