بهره برداری از بانوان ایرانی برای خوش گذرانی فرانسوی ها

به تازگی در فضای مجازی فیلمی منتشر شده است که بازتاب‌دهنده یکی از مهمانی‌هایی است که به بهانه‌ای مثل روز ملی فرانسه در داخل سفارتخانه این کشور به شکل مختلط برپا می‌گردد.

بهره برداری از بانوان ایرانی برای خوش گذرانی فرانسوی ها

انتشار این فیلم در فضای مجازی سبب شد که تعدادی از کاربران درفضای مجازی از مدعیان سلطنت طلب و مدعی حمایت از ناموس، درباره سکوتشان در قبال سوءاستفاده از دختران ایرانی در سفارتخانه فرانسه پرسش‌هایی کنند.
کاربری نوشت: چرا برخی که در برابر شایعه سوءاستفاده از زنان ایرانی توسط اهالی یکی از کشورهای همسایه غیرتی شده بودند حالا در مقابل یک واقعیت روشن سکوت کرده‌اند؟
کاربری هم تاکید کرد: بعضی‌ها به حدی شیفته غرب هستند که برایشان در قبال لبخند اجنبی هیچ چیز مهم نیست ولو حمایت از ناموس!
کاربری هم تصریح کرد: ظاهرا مدعیان حمایت ناموس که هشت سال دوران دفاع مقدس در پستوها و دامن بیگانه خزیده و چپیده بودند، برای چشم رنگی‌ها هر حرامی را حلال می‌دانند!

وحید ایمانی، مجری تلویزیون و فرزند آزاده سرافراز اصغر ایمانی در این رابطه در توییتر خود نوشت:

متاسفم که این فیلمو منتشر میکنم.
اما باید تاسف خورد که در قلب ام القرای تشیع و در سفارت فرانسه، همه قوانین کشور زیر پا گذاشته میشود و از خانم‌های ایرانی برای خوش گذرانی فرانسوی‌ها بهربرداری میشود.
امیدوارم آقای @JZarif مطلع نبوده باشند و به زودی اقدام مقتضی انجام شود.

وزارت امور خارجه در قبال فیلم منتشر شده هنوز واکنشی نشان نداده است.

منبع: کیهان

15

حجم ویدیو: 3.20M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محمدی
    0

    آقای ایمانی فیلم واضح نبود وچیز خاصی نشان نداد خسته نباشی فقط بفرمایید فیلم چطوری به دست شما رسیده و کدام مکان بوده چون شباهتی به سفارت نداشت ضمنا کسانی که جلای وطن کرده اند و به ایران و ایرانی بودن اعتقادی ندارند لیاقتشان همین است اگر راست باشدِ

  • Mostafa
    0

    درود فرق هست بین دو قضیه. محفل رسمی و هم ایی غیررسمی. اولا که بردن دختران ایرانی بدون حجاب به جشن فرانسویها کار ناشایستی است و غیرت سوز. البته اگر به میل خود در یک محفل عمومی و با وضعیت ظاهری که خود میدانند شرکت کنند باز فرق هست. به اجبار حال هر اجباری باشد ناپسندتر است مثلا به اجبار فقر و برای گرفتن مشتی دلار و یورو. اما خوشگذران به میل خود اگر خطا کرده جای بررسی دارد و حکم به توبه و ... در پستو و اتاقهای پنهانی نبوده و در جشن عمومی است هرچند آنجا هم احتمال خطا و گناه هست. امار ناپیدا و اوضاع و احوال غیر قابل بررسی ندارد تقریبا. ضمنا چندان قابل تشخیص نیست ملیت این افراد. ایرانی یا خارجی. شاید فارسی بلد غیر ایرانی یا شاید ایرانی تبار با ملیت بیگانه و چندین احتمال دیگر.از کجا معلوم که همه دارند میخوانند. مگر خارجی و سفارت نشین در ایران کم داریم و یا فارسی زبان سختی است؟ شاید ایرانی هم در میانشان بوده و رقصیده و حجاب هم نداشته. منکر نمیشود شد. بانی جشن هم ایرانی نیست اما دست اندرکاران ایرانی دارد. فضای درون سفارت خانه ها هم به لحاظ ضابطه ها و خط کشی های حقوقی جزو خاک آن کشور حساب نمیشود مگر؟ نهایت بشود محکوم کرد رفتار سفارت را و افراد ایرانی مشارک را اول موعظه و بعد از این کار باز داشت (نه بازداشت?). فکر میکنم مقایسه این دو حال توهم است و عقده دل گشودن. آری ما غیوریم و ریشه بی غیرت را هر جا باشد از بیخ میکنیم اما فریب احساس نمی خوریم. اگر برای خدمات جنسی ساعتی سامان داده شده مجوز صادر میکنیم و نامش را چیز دیگر میگذاریم و غیرت و حمیت مردم را که کاری از دستشان برنمی آید نادیده میگیریم، چاره انتقام از اعتراض مردم اینگونه ادعاها نیست. آنکس که غیرت دارد عقل هم دارد و چشم برحقیقت نمی بندد. هر تیتری زدنی نیست. بگذریم که بدای فرار از ورشکستگی و بی رونقی تیترها زوه اند. حق نگهدارت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها