ورزشکار اصفهانی مدال‌های خود را به شهدای مرزبانی ناجا تقدیم کرد

ورزشکار اصفهانی حاضر در سومین دوره مسابقات پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، مدال طلا و نقره خود را به شهدای مرزبانی ناجا تقدیم کرد.

ورزشکار اصفهانی مدال‌های خود را به شهدای مرزبانی ناجا تقدیم کرد

علیرضا مختاری در گفت‌وگوی تلفنی با مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: امروز امنیت و آرامش کشور خود را مدیون جانفشانی مأموران سخت‌کوش ناجا هستیم.

وی افزود: اگر امنیت نداشتیم هیچ‌کس نمی‌توانست در آرامش و آسودگی کامل به کار، تحصیل، ورزش و دیگر امور خود بپردازد و بنابراین باید قدردان زحمات نیروهای انتظامی در جای‌جای ایران اسلامی‌مان باشیم.

این ورزشکار اصفهانی با بیان اینکه امروز، مرزبانان ناجا در نهایت اقتدار از امنیت مرزهای کشور عزیزمان حراست می‌کنند و اجازه دست‌اندازی و تجاوز را به هر غریبه‌ای نمی‌دهند گفت: من امروز با افتخار مدال‌های خود را به شهدا، جانبازان و دلاور مردان مرزبانی ناجا تقدیم می‌کنم و برای آنان آرزوی موفقیت در انجام مأموریت خطیرشان دارم.

به گزارش تسنیم؛ علیرضا مختاری، در سومین دوره مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا در پرتاب وزنه با شکستن رکورد آسیا مدال طلا را کسب کرد و در پرتاب دیسک نیز مدال برنز این مسابقات را بر گردن آویخت.

منبع: تسنیم

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها