پرسپولیس مهاجمان آزاردهنده‌ای دارد

بازیکن تیم فوتبال السد قطر با بیان اینکه این تیم مقابل پرسپولیس تسلیم نمی‌شود، گفت: از بازی مقابل ۱۰۰ هزار تماشاگر ترسی نداریم.

پرسپولیس مهاجمان آزاردهنده‌ای دارد

خوخی بوعلام بازیکن تیم فوتبال السد قطر درباره بازی برگشت با پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: در کل این یک مسابقه بسیار مهم برای ما است و با تمرکز کامل به این بازی خواهیم رفت. می دانیم که مسابقه سختی در پیش داریم. در بازی رفت مقابل تماشاگرانمان شکست خوردیم اما این به معنای تسلیم شدن نیست. می توانیم نتیجه را در تهران تغییر بدهیم و در قلب ورزشگاه آزادی صعود کنیم. هیچ گزینه دیگری پیش روی ما نیست.

وی درباره تماشاگران ایران و اینکه آیا بازیکنان السد از بازی در ورزشگاه آزادی ترسی ندارند؟ تصریح کرد: ما از هیچ چیز نمی ترسیم. قبل از این مقبال ۱۰۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی بازی کرده ایم و پیروز شده ایم. این مسئله انگیزه ما را بیشتر می کند. مقابل استقلال با نتیجه ۳ بر یک در ورزشگاه آزادی پیروز شدیم و مصمم هستیم آن نتیجه را مقابل پرسپولیس تکرار کنیم.

بازیکن السد ادامه داد: پرسپولیس خط حمله آزاردهنده ای دارد اما خط دفاع السد قادر است آنرا متوقف کند. در بازی رفت پرسپولیس با دو مهاجم بازی کرد و هیچ موقعیتی برای گلزنی نداشت. گل آنها هم در دقیقه ۸۵ روی نقطه پنالتی به دست آمد.

بوعلام در بخش دیگری از گفتگوی مفصل خود با روزنامه «الرایه» قطر درباره روش بازی السد مقابل پرسپولیس تاکید کرد: السد همیشه به دنبال پیروزی در هر مسابقه ای است. سرمربی هم برای هر مسابقه راه و روشی را انتخاب می کند تا به این هدف برسیم. با حضور اکرم عفیف و بغداد بونجاج خط حمله قدرتمندی داریم. امیدوارم که بازیکنان در روز بازی با پرسپولیس در بهترین فرم خود باشند.

منبع: مهر

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها