حسن فتحی ساخت سریالی را تکذیب کرد

درحالی که برخی رسانه ها از ساخت سریالی با عنوان «ده پهلوان» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی سازمان اوج برای تلویزیون خبر دادند، فتحی ساعاتی پیش این خبر را تکذیب کرد.

حسن فتحی ساخت سریالی را تکذیب کرد

صبح امروز (دوشنبه) برخی از رسانه ها، خبر دادند که حسن فتحی کارگردان سینما و تلویزیون قرار است سریال تلویزیونی «ده پهلوان» را با حمایت سازمان اوج کلید بزند.

فتحی نیز ساعاتی پیش با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: این خبر کذب محض است. درحال حاضر هیچ تصمیمی برای ساخت سریال «ده پهلوان» ندارم.

وی افزود: بد نیست کانالهای انتشاردهنده این قبیل جعلیات کمی بیشتر بابت صحت و سقم اخبار تحقیق کنند.

در خبر جعلی که توسط برخی رسانه ها منتشر شد و فتحی آن را تکذیب کرد، آمده است، فتحی کارگردان سریال‌های تلویزیونی همچون «پهلوانان نمی‌میرند»، «شب دهم»، «میوه ممنوعه» و «مدار صفر درجه» پیش از این قرار بود سریالی با نام «هفت پهلوان» در تلویزیون بسازد که در سال 95 تا مرحله نگارش متن فیلمنامه نیز پیش رفت اما به تولید نرسید.

این خبر جعلی حاکی بود: فیلمنامه «ده پهلوان» با نام قبلی «هفت پهلوان» چندین سال است که برای تولید به سازمان صداوسیما ارایه شده بود اما به تازگی مشخص شده که این سریال قرار است با حمایت سازمان رسانه‌ای «اوج» و به کارگردانی حسن فتحی وارد مرحله تولید شود.

گفتنی است؛سازمان رسانه‌ای اوج در چند سال اخیر در ساخت چند فیلم و سریال صدا و سیما سرمایه‌گذاری کرده است. مجموعه تلویزیونی «پایتخت 5» به کارگردانی سیروس مقدم از جمله این آثار بود که نوروز امسال از تلویزیون پخش شد.

حسن فتحی در چند سال اخیر درگیر ساخت سریال «شهرزاد» در شبکه نمایش خانگی بود؛ سریالی که از همان فصل اول موفقیت‌هایی را به دست آورد و به همین دلیل بعد از پایان فصل سوم، کماکان خبرهایی مبنی ‌بر تمایل فتحی برای ساخت دنباله‌ این داستان در قالب فصل چهارم منتشر می‌شد که فتحی وقعی به این اخبار نگذاشت و امروز شایعه سازان از وجه دیگری فتحی را دستخوش اخبار جعلی خود کردند

منبع: ایرنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها