مون‌بلان سامیت 2 معرفی شد؛ نخستین ساعت هوشمند مجهز به اسنپدراگون ویر 3100

برای بیش از دو سال، ساعت های هوشمندی که سیستم عامل WearOS را به اجرا در می آوردند به چیپست اسنپدراگون ویر 2100 مجهز بودند که به صورت خاص برای چنین دیوایس هایی توسعه یافته بود.

مون‌بلان سامیت 2 معرفی شد؛ نخستین ساعت هوشمند مجهز به اسنپدراگون ویر 3100

اگرچه این چیپست به خوبی از پس نیازهای کاربران بر می آمد اما بعد از دو سال دیگر بیش از حد قدیمی به نظر می رسید. اما حالا زمانه عوض شده و با از راه رسیدن اسنپدراگون ویر 3100 کوالکام می توانیم منتظر اسمارت واچ هایی با عمر باتری بهتر، سرعت پردازش بالاتر و قابلیت های این چنینی باشیم.

حالا نخستین موبایل مجهز به چیپست جدید کوالکام از راه رسیده و مون‌بلان سامیت 2 نامیده می شود. مون‌بلان یکی از نخستین برندهای لوکس جهان است که به عرصه ساعت های هوشمند پا گذاشت و سامیت 2 هم با نیم نگاهی به ویژگی های لوکس ساخته شده.

نمایشگر 1.2 اینچی دستگاه از نوع امولد بوده و رزولوشن 390x390 را نمایش در می آورد. گذشته از چیپست اسنپدراگون ویر 3100 نیز، این دستگاه مشخصات تحسین برانگیزی مانند 1 گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 340 میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده و تمام این پکیج وزنی معادل 62 گرم خواهد داشت.

از لحاظ حسگرها، ساعت مون‌بلان سامیت 2 هرآن چیزی که ممکن است انتظار داشته باشید را در خود جای داده؛ از پایشگر ضربان قلب و ارتفاع سنج گرفته تا شتاب سنج و ژیروسکوپ. این دستگاه ضمناً به نمایشگر ضد خط و خش مجهز شده و تا عمق 50 متری آب از خود مقاومت نشان می دهد.

مون‌بلان سامیت 2 قرار است در چهار مدل با بدنه هایی از جنس کربن شبه الماس، فلز دو رنگ، فلز و تیتانیوم از راه برسد و قیمت هر یک از این مدل ها بین 995 الی 1230 دلار متغیر خواهد بود. گفتنی است که گرچه با نخستین ساعت هوشمند مجهز به اسنپدراگون ویر 3100 طرف هستیم، اما قیمت دستگاه به خاطر برند لوکس آن بیش از حد گران قیمت است و اگر به دنبال چنین مشخصاتی می گردید، شاید بهتر باشد که اندکی بیشتر برای دیوایس های رقیب با قیمت معقول تر منتظر بمانید.

منبع: دیجیاتو

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها