سرهنگ بخشنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

کشف ۲۵ کیلوگرم تریاک از خودرو قاچاقچی مواد مخدر پیش از ورود به تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در عوارضی قم-تهران خبر داد.

کشف ۲۵ کیلوگرم تریاک از خودرو قاچاقچی مواد مخدر پیش از ورود به تهران

کشف ۲۵ کیلوگرم تریاک از خودرو قاچاقچی مواد مخدر پیش از ورود به تهران سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری قاچاقچی سابقه داری که قصد وارد کردن مواد مخدر تریاک از جنوب کشور به پایتخت را داشت خبر داد و گفت: بر اساس گزارش های دریافتی مردمی از فعالیت و اقدامات یک قاچاقچی مواد مخدر به نام ع. پرونده ای در این خصوص تشکیل شد و مراتب برای کنترل و نظارت پرونده در دستور کار پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تحقیقات ماموران پلیس در خصوص کنترل مسیرهای رفت و آمد متهم آغاز شد، گفت: طبق گزارشات دریافتی متهم با استفاده از خودرو سواری خود قصد وارد کردن مواد مخدر از جنوب کشور به پایتخت را داشت. بر همین اساس تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت به محورهای مواصلاتی منتهی به تهران اعزام شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: پس از ساعت ها گشت زنی ماموران در اتوبان های منتهی به تهران، در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم و رصد اطلاعاتی پایگاه سوم پلیس فاتب، خودرو مورد نظر در عوارضی قم-تهران شناسایی و ضمن متوقف کردن خودرو متهم شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: در بازرسی ماموران پلیس از خودرو متهم مقدار 25 کیلو و 300 گرم تریاک از خودرو متهم کشف و ضبط شد و مواد مکشوفه به همراه متهم دستگیر شده به مراجع استان قم تحویل داده شد.

سرهنگ بخشنده در پایان گفت: تحقیقات تکمیلی از متهم برای بررسی پرونده و دستگیری همدستان احتمالی وی ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها