صادقی در گفت و گو با خبرفوری:

پیگیر مطالبات معلمان هستیم اما نمی‎توان تنگناهای بودجه‎ای را نادیده گرفت/ احتمال کسر بودجه 30 تا 80 هزارمیلیاردی وجود دارد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از پیگیری مطالبات معلمان از سوی کمیته آموزش عالی مجلس خبر داد.

پیگیر مطالبات معلمان هستیم اما نمی‎توان تنگناهای بودجه‎ای را نادیده گرفت/ احتمال کسر بودجه 30 تا 80 هزارمیلیاردی وجود دارد

محمود صادقی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره علت اعتصاب برخی از معلمان به دلیل کمبود حقوق دریافتی با توجه به شرایط اقتصادی این روزهای کشور اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خصوص در کمیسیون آموزش نسبت به اینگونه اعتراضات اطلاع دارند و بارها تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا مشکلات مردم در اصناف و مشاغل مختلف را برطرف کنند که معلمان نیز یکی از آنها هستند.

وی تصریح کرد: درباره موضوع اعتراضات معلمان ما در گذشته و در کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش به صورت کامل و دقیق مطالبات و درخواست‎های معلمان را مطرح کردیم و به طور دقیق پیگیر تحقق خواسته‎های معلمان و انتقال آنها به مسئولان مربوطه بودیم و در این زمینه حتی توانستیم به موفقیت‎هایی دست پیدا کنیم هرچند ناچیز بوده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:در حال حاضر اقشار مختلف جامعه ما به دلیل نوسانات مختلف تحت فشار هستند که در این بین معلمان نیز باتوجه به وضعیت حقوقی که دارند فشارهای بیشتری را تحمل می‎کنند.

صادقی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی تلاش‎های بسیاری را برای پرداخت مطالبات معلمان و بهتر شدن وضعیت حقوقی آنها انجام داده است به گونه‎ای که بنده اطلاع دارم مطالبات معلمان حق‎التدریسی و بازنشستگان آموزش و پرورش تا پایان شهریورماه پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه نمی‎توان تنگناهای بودجه‎ای کشور در وضعیت فعلی را نادیده گرفت تاکید کرد: پیش‎بینی می‎شود تا ماه‎های آینده کشور با کسری بودجه 30 تا 80 هزارمیلیارد تومانی روبه رو شود که قطعا باید برای عبور از این وضعیت مدیریت و سازماندهی جدی صورت گیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان در جریان مشکلات اقشار مختلف مردم و به خصوص معلمان هستند و تمام تلاش خود را برای حل مسائل مربوط به آنها به کار گرفتند که امیدواریم این تلاش در آینده‎ نتیجه‎ای روشن و مثبت برای اقشار مختلف کشور از جمله معلمان در پی داشته باشد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • معلم
    0

    حاكمي به مردمش گفت : صادقانه مشكلات را بگوييد. حسنك بلند شد و گفت : گندم و شير كه گفتی چه شد؟ مسكن چه شد؟ كار چه شد؟ حاكم گفت : ممنونم كه مرا آگاه كردی... همه چيز درست ميشود. يكسال گذشت و دوباره حاكم گفت : صادقانه مشكلاتتان را بگوييد. كسی چيزی نگفت ؛ كسی نگفت گندم و شير چه شد ؛ كار و مسكن چه شد! از ميان جمع یک نفر زیر لب گفت : حسنك چه شد؟!

  • ابوالفضل
    0

    استخوان تمام کارکنان دولت و بخش خصوصی زیر بار تورم و گرانی خرد شده است ان وقت فقط حرف معلمان شنیده می شود . یعنی اون کسانی که ساکت و ارام هستند جز این ملت نیستند و حتما بایستی تظاهرات کنند تا حرفشان شنیده شود مثل کامیونداران. تازه بماند قشر وسیعی که بیکار هستند و هیچ حامی و پناهگاهی ندارند.سایت وزین خبر فوری ترا خدا این درد دل را منعکس و به مسولان برسان . با تشکر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها