عضو ارشد سیکا مطرح کرد؛

برای مبارزه با موادمخدر باید از تجریبات کشورهای دیگر استفاده کرد

سینگ گفت: موضوع مواد مخدر یک مشکل و معضل جهانی منطقه ای است و اختصاص به یک کشور خاص ندارد.

برای مبارزه با موادمخدر باید از تجریبات کشورهای دیگر استفاده کرد

سینگ عضو ارشد سیکا (کنفرانس تعامل و اعتماد سازی در آسیا) در حاشیه افتتاحیه همایش بررسی ابعاد مختلف تولید و انحراف پیش سازها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش بررسی ابعاد مختلف تولید، انحراف پیش سازها و راهکارهای مبارزه با مواد مخدر در منطقه سیکا است.

وی افزود: در راستای مبارزه با مواد مخدر تغییر و تحولات صورت گرفته است که بر همین اساس ما در سال های گذشته جلسات مختلفی را برگزار کردیم.

سینگ گفت: ما با کشور ایران و سایر کشورهای اعضای گروه، یک طرح اقدامی داریم که این طرح تدوین شده و اقدامات اعتماد سازی و تبادل اطلاعات و همچنین تجریبات کشورها در راسای مبارزه با مواد مخدر به گفتگو خواهیم نشست.

وی ادامه داد: در همین راستا ما از تجریبات کشورهای عضو استفاده خواهیم کرد چرا که موضوع مواد مخدر یک مشکل و معضل جهانی منطقه ای است و اختصاص به یک کشور خاص ندارد.

عضو ارشد سیکا کنفرانس تعامل و اعتماد سازی در آسیا تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات ما در زمینه مبارزه با مواد مخدر برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی است.

سینگ گفت: تحریم تجهیزات مبارزه با مواد مخدر در ایران یک موضع در سطح استراتژیک است که ما هنوز در آن سطح قرار نداریم و شاید در آینده بتوانیم به این موضوعات بپردازیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها