جوابیه شهرداری قزوین درباره مصدومیت خبرنگار صداوسیما

شهرداري قزوين جزئيات جريان مصدوميت خبرنگار صداوسيما را تشريح كرد.

جوابیه شهرداری قزوین درباره مصدومیت خبرنگار صداوسیما

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ در پي انتشار مطلبي در فضاي مجازي مبني "بر ضرب وشتم خبرنگار صدا و سيما"، بنا بر دستور شهردار قزوين كميته اي براي بررسي موضوع مورد نظر تشكيل شد كه نتايج اولیه جهت اطلاع اذهان عمومي به شرح زیر است: در ساعت١٩:٣٠ جمعه ٢٠ مهر ماه ١٣٩٧مأموران اجرائيات منطقه يك شهرداري قزوين با در دست داشتن حكم قضايي برای جلوگیری از تخلف تغيير كاربري اراضي توسط شخصی که علیرغم اخطارهاي متعدد قصد دیوارکشی و تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی چند هزار مترمربعي در حوالي روستاي مشعلدار واقع در جاده بوئين زهرا را داشتند، مراجعه نمودند.

در اين هنگام مالكان زمين مذكور برای جلوگيري از جمع آوري مصالح توسط مأموران شهرداري، تعدادي از منتسبين خود را به منظور هواداري به محل فراخوانده و با توهین و فحاشی به مأموران شهرداری و نيروي انتظامي، با در دست داشتن بطری حاوي بنزین و سلاح سرد مأموران را تهدید كرده و با ايجاد جنجال و هياهو اقدام به حمله به سوي مأموران اجرائيات و عوامل نيروي انتظامي نمودند.

در جريان اين درگيري تعدادي از عوامل اجرائيات مصدوم و يكي از مأموران نيروي انتظامي در اثر شدت ضربه هاي وارده بيهوش شد.

شدت حملات اين افراد به گونه اي بود كه مأموران نيروي انتظامي، تقاضاي كمك از يگان هاي ويژه را نمودند؛ در جريان اين درگيري تعدادي از افراد حاضر در محل حادثه متواري و چهار نفر نيز جهت مذاكره توسط عوامل نيروي انتظامي به كلانتري منتقل شدند.

بنابر گزارشات رسیده از مراجع ذيصلاح يكي از افراد منتقل شده به كلانتري آقاي" یحیی درزجینی" است كه در حين درگيري به هیچ وجه خود را خبرنگار معرفی نکرده و پس از حضور در كلانتري - بدون ارائه کارت شناسایی- خود را خبرنگار معرفي مي كند.

با توجه به تاريكي هوا و درگيري بين هواداران مالك، عوامل اجرائيات و نيروهاي انتظامي، اينكه فرد مذکور توسط چه كسي مضروب شده است، مشخص نبوده و علت حضور وی در محل مأموریت عوامل شهرداری توسط مراجع ذیصلاح در حال بررسی است.

با توجه به اینکه پرونده در مراجع قضایی در حال بررسی می باشد لذا تأکید می گردد که شهرداری قزوین در این زمینه تابع تصمیم مراجع قضایی بوده و پس از اعلام نتایج حاصله توسط این مراجع ، اقدامات لازم را معمول خواهد کرد.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • دوست
    0

    اولا اینکه ساعت اجرای حکم قضایی همیشه ساعت ۱۹:۳۰ می باشد قبلا ... ها شبانه این کار را میکردند بعد کسی که فیلم میگیره از دور میگیره خصوصا خبر نگارها فیلمش کو حتما اصلا دوربین و موبایل و ... هم نداشته

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها