انتقاد نماینده مردم هشترود برای تأخیر در ساخت قطعه 5 اتوبان «هشترود - مراغه»

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعه 5 اتوبان هشترود- مراغه به علت تاخیر در مشارکت از طرف دولت و پیمانکار راکد مانده است.

انتقاد نماینده مردم هشترود برای تأخیر در ساخت قطعه 5 اتوبان «هشترود - مراغه»

سید «حمزه امینی» در نشست خبری با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی خاطر نشان کرد: برای آبرسانی به هشترود 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که 300 میلیارد تومان از این مبلغ برای لوله‌گذاری استفاده خواهد شد تا مردم هشترود بتوانند از آب آشامیدنی سالم برخوردار شوند.

وی افزود: متأسفانه دولتمردان می‌کوشند که وجود آرسنیک در آب هشترود را لاپوشانی کنند و به علت‌های واهی آرسنیک‌دار بودن آب هشترود را انکار می‌کنند.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اختصاص قیر به شهرهای زیر 20 هزار نفر مسئله دار شده و کسی جوابگوی کمیاب بودن قیر نیست.

امینی یادآور شد: برای ایجاد اشتغال پایدار در هشترود کارهای زیادی انجام شده که می‌توان به ساخت چندین سیلو، رفع تعطیلی چندین واحد تولیدی، دایر کردن کارخانجات تولید آهن اسفنجی و ریل آسانسور اشاره کرد که در صورت تکمیل شدن از 500 نفر نیروی کار دعوت به همکاری خواهد شد.

وی گفت: با توجه به این‌که بوی تعفن رودخانه وسط شهر مردم را آزار می‌دهد، ساخت تصفیه خانه فاضلاب مدرن شهری با اعتبار 40 میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته و تا پایان سال آینده شاهد پیشرفت 85 درصدی این پروژه خواهیم بود.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برای مسیر گشایی خیابان از چایکنار حدود 12 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که از این مبلغ چهار میلیارد تومان هزینه اولیه خواهد بود که در آینده نزدیک در اختیار شهرداری هشترود قرار می‌گیرد.

منبع: ایسنا

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها