درخشش شریفی در نخستین هفته سری A/ یاران معروف و میرزاجانپور با شکست آغاز کردند

در پایان هفته‌ نخست لیگ والیبال سری A ایتالیا، ورونا با درخشش شریفی از سد مونزا گذشت و سیه نا در حضور معروف برابر ترنتینو شکست خورد.

درخشش شریفی در نخستین هفته سری A/ یاران معروف و میرزاجانپور با شکست آغاز کردند

هفته‌ نخست لیگ والیبال سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه‌) با برگزاری هفت دیدار در حالی به پایان رسید که ورونا با درخشش مرتضی شریفی، نخستین پیروزی‌اش را کسب کرد و در سایر دیدارها مدعیان به برتری دست یافتند.

در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها که در سالن کندی آره‌نا برگزار شد، تیم ورونا که از حضور مرتضی شریفی و محمد جواد معنوی نژاد، بهره می‌برد توانست برابر میزبانش تیم مونزا که امیر غفور را به خدمت گرفته است، با نتیجه‌ سه بر یک به برتری دست یابد.

در این بازی شریفی ۲۰ ساله که نخستین حضور رسمی‌اش در سری A را تجربه می‌کرد، موفق به کسب ۱۵ امتیاز شد تا نقش مهمی در پیروزی خارج از خانه شاگردان گربیچ داشته باشد. همچنین معنوی نژاد چهار امتیاز کسب کرد. امیر غفور در این دیدار در بین ۱۳ بازیکن مونزا حضور نداشت. غفور که مشکل صدور ویزا داشته، به تازگی راهی ایتالیا شده است.

تیم والیبال سیه‌نا که سعید معروف را در اختیار دارد، برابر تیم قدرتمند ترنتینو نتوانست کاری از پیش ببرد و در سه ست متوالی نتیجه‌ را به حریف واگذار کرد. معروف در این بازی به صورت ثابت و از ابتدا حضور داشت و توانست یک امتیاز برای تیمش کسب کند، اما نتوانست مانع از شکست شاگردان سیچلو شود.

در دیگر دیدار کاستلانا که از مجتبی میرزاجانپور در ترکیب اصلی‌اش استفاده کرد، برابر میزبانش والنتینا با حساب سه بر یک شکست خورد. میرزاجانپور در این بازی عملکرد بسیار موفقی داشت و ۱۳ امتیاز برای تیمش کسب کرد.

در سایر دیدارها نیز پروجا مدافع عنوان قهرمانی با حساب سه بر صفر از سد لاتینا گذشت و مودنا با هدایت ولاسکو و درخشش ایوان زایتسف در سه ست متوالی سورا را شکست داد.

نتایج کامل دیدارهای هفته‌ نخست والیبال سری A ایتالیا به ترتیب زیر است:

مونزا یک ــ ورونا ۳

پادووا صفر ــ لوبه ۳

مودنا ۳ ــ سورا صفر

ترنتینو ۳ ــ سیه نا صفر

راونا ۳ ــ‌ میلانو صفر

پروجا ۳ ــ لاتینا صفر

والنتینا ۳ ــ کاستلانا یک

منبع: ایسنا

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها