تهدید فرش آرا به کناره‌گیری از لیگ برتر فوتسال

تهدید فرش آرا به کناره‌گیری از لیگ برتر فوتسال

مدیرعامل باشگاه فرش آرا گفت: اگر تا روز شنبه فدراسیون فوتبال پاسخ باشگاه را ندهد، در بازی روز یکشنبه مقابل دبیری تبریز حاضر نخواهیم شد و حتی ممکن است از ادامه لیگ نیز کناره‌گیری کنیم.

غلامعلی مرتضایی در گفت و گو با ایسنا، درباره تغییر سه باره نتیجه بازی تیمش مقابل مس سونگون در مشهد توسط فدراسیون فوتبال و کمیته داوران عنوان کرد: براساس این تغییر، مجددا نامه‌ و شکایتی به کفاشیان ارسال می‌کنیم زیرا به دنبال احقاق حق تیم هستیم تا به دلیل نفوذ یکسری از افراد حق تیم ما و مردم مشهد ضایع نشود.

وی ادامه داد: اگر تا شنبه به نامه باشگاه پاسخی داده نشد، روز یکشنبه ۸ اسفند در دیدار مقابل دبیری تبریز حاضر نخواهیم شد و برای حضور در ادامه لیگ برتر نیز مدیران شرکت و باشگاه جلسه برگزار کرده و تصمیم جدیدی خواهند گرفت.

مرتضایی با بیان اینکه به دنبال اجرای عدالت هستیم تصریح کرد: بحث ما یک یا دو امتیاز نیست بلکه می خواهیم جلوی این اشتباهات گرفته شود، البته اگر نامش را اشتباه بگذاریم. حاضر هستیم فدا شویم تا در آینده حق چهار تیم دیگر که می‌خواهند با اخلاق و نجابت پیش بروند ضایع نشود.

قرار نیست تیمی که زور بیشتری دارد نتیجه را عوض کند

مدیرعامل باشگاه فرش آرا خاطرنشان کرد: قرار نیست هرتیمی که زور بیشتری دارد و شانتاژ می‌کند و جنجال به راه می‌اندازد نتیجه را تغییر دهد. امیدواریم در سازمان لیگ نظم و انضباط ایجاد شود و شرایط به شکلی شود که حق تیم‌ها با وجود هزینه‌های میلیاردی در لیگ ضایع نشود.

وی خاطرنشان کرد: سوت پایان بازی زمانی زده می‌شود که توپ ۴، ۵ متر از پای بازیکن فرش آرا جدا شده است، براساس قانون فوتسال باید سرنوشت توپ در پایان بازی مشخص شود که در پایان این توپ وارد دروازه حریف قرار گرفت و گل صحیحی بود. این بازی از دو شبکه به صورت زنده پخش شده و تمامی مستندات را به فدراسیون ارائه داده‌ایم که همگی گواه صحت ادعای ماست.

مرتضایی گفت: حالا چطور می‌شود که نتیجه بازی را اینگونه تعیین می‌کنند؟ در رختکن داوران نتیجه را به رای فدراسیون واگذار می‌کنند، فدراسیون پس از برگزاری جلسه بازی را دو یک اعلام می کند و حالا دوباره نتیجه یک - یک اعلام می‌شود. اگر تا روز شنبه فدراسیون نتیجه را اصلاح نکند و یا پاسخ قانع کننده ای به ما ندهند بلیط پرواز بازیکنان برای حضور مقابل دبیری را باطل خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها