«آقای سانسور» همچنان در انتظار پروانه نمایش است

فیلم سینمایی «آقای سانسور» به کارگردانی علی جبار زاده و تهیه کنندگی غلامرضا گمرکی همچنان در انتظار پروانه نمایش برای اکران است.

«آقای سانسور» همچنان در انتظار پروانه نمایش است

غلامرضا گمرکی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آقای سانسور» در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی عنوان کرد: «آقای سانسور» در انتظار پروانه نمایش است و پس از دریافت آن برای اکران آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: فیلم مدتی است در نوبت بازبینی است و به احتمال زیاد این هفته فیلم را ببینند و پروانه نمایش آن را صادر کنند. ممکن است فیلم را به جشنواره فجر ارسال کنیم و ممکن هم است با توجه به تصمیم سرمایه‌گذار، فیلم را برای جشنواره نفرستیم.

گمرکی در ارتباط با وضعیت حال حاضر سینما نیز افزود: بازیگران کشور ما که به تازگی سوپراستار شده‌اند دستمزدهای کلانی را برای کار اعلام می کنند و باعث می شوند هزینه تولید فیلم بسیار بالا برود. کل مجموع هزینه‌های ساخت یک فیلم بیشتر از ۶۰۰میلیون تومان نمی شود، زمانی که می گوییم هزینه یک فیلم ۲میلیارد شده است بیشتر هزینه های بازیگران در آن دخیل است و در حق تهیه کنندگان اجحاف می شود.

او در خصوص فیلم جدید خود به نام «آقای گل» به کارگردانی بیژن شیرمرز نیز افزود: «آقای گل» فیلمی فوتبالیستی است و برای نوجوانان ساخته خواهدشد. در انتظار جذب سرمایه گذاران هستیم تا بتوانیم فیلم را کلید بزنیم.

گفتنی است؛ «آقای سانسور» فیلمی اجتماعی با رگه‌هایی کمدی است و علی جبارزاده فیلمنامه آن را براساس فیلمنامه «پرده پوشی» به نویسندگی مهدی علی‌میرزایی به نگارش درآورده است.

بهاره رهنما، بهرام افشاری، محمدرضا فروتن، بهنوش بختیاری، امید روحانی، محمود پاک‌نیت، علی مثنوی، گیتی قاسمی، امیر کربلایی‌زاده، صحرا اسدالهی، شاهین باباپور، علی ضیایی، حسن نوری، امیراشکان مثنوی، علی برقی، همراه با هنرمند خردسال آریانا مثنوی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

منبع: صبا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها