طرح ساماندهی اتباع خارجی به‌زودی در دستور کار مجلس

همچنین دکتر

طرح ساماندهی اتباع خارجی به‌زودی در دستور کار مجلس

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه تصادفات خودروهای حمل اتباع بیگانه هزینه‌ها بسیاری به استان تحمیل می‌کند و با وجود برخی کمبودها، مسائلی را به دنبال دارد، تصریح کرد: با رییس مجلس شورای اسلامی در این زمینه صحبت کرده‌ایم و مقرر شده به زودی طرح ساماندهی اتباع خارجی در دستور کار مجلس قرار گیرد، همچنین باید در زمینه قاچاق انسان طرحی را ارائه و پیگیری کنیم.

دکتر"حسین امیری" امروز 22 مهرماه در نشست مجمع نمایندگان با کارشناسان درباره تصادفات جاده‌ای استان کرمان با گلایه از عدم حضور مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری و حل و نقل جاده‌ای استان اظهار کرد: به نظر می‌آید آمار تصادفات بالاست و باید آسیب‌شناسی شود تا بدانیم در این زمینه چه کاری انجام بدهیم.

در این جلسه "علی بختیاری" نماینده بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس نیز اظهار کرد: باید شاخص‌های موثر در کاهش تصادفات بررسی و این موارد پیگیری شود.

وی بیان کرد: تصادفات جاده ای عوامل مختلفی دارد که آموزش، صدور گواهینامه، تردد و ... را شامل می شود و باید برای ساماندهی و آموزش در این حوزه کار کرد.

همچنین دکتر"محمدرضا پورابراهیمی" نماینده مردم کرمان و راور در این جلسه گفت: خودرو، عوامل انسانی و زیرساخت در حوادث رانندگی موثر است که در بحث عامل انسانی، باید کار با فرهنگسازی دنبال شود.

"حیدریان" کارشناس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان نیز در این جلسه اظهار کرد: در زمینه سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور جدید 118 سامانه دوربین برای استان کرمان مصوب شده که کار در حال اجراست و باید کد پلیس دریافت کنند.

منبع: ایسنا

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • اکبر
    0

    کجا ساماندهی کردن من که هر بار ازمشهد تهران میام 80درصد اتوبوس افاغنه هستند لابدبه مخمود افغان طعنه میزنن که اگه توتا اصفهان پیش رفتی امروز تمام ایران بجز چند شهر کوچک مثل قوچان و تربت حیدریه و... درتسخیر ماست و البته چشم نادردرکاسه سرش به وضعیت امروز ایران نگرانه!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها