تمجید IWF از وزنه بردار ایران/ یوسفی:این طلا یعنی آینده برای من است

فدراسیون جهانی وزنه برداری در تمجید از نماینده ایران عنوان کرد، علیرضا یوسفی با تکنیک،قدرت و اشتیاقش توانست بر دسته فوق سنگین المپیک جوانان حکومت کند.

تمجید IWF از وزنه بردار ایران/ یوسفی:این طلا یعنی آینده برای من است

در وزنه برداری المپیک جوانان، علیرضا یوسفی در رقابت با وزنه برداران هلند و بلغارستان توانست با رکورد 380 کیلوگرم مدال طلای دسته 85+کیلوگرم را به دست آورد.

سایت فدراسیون جهانی وزنه برداری(IWF) در مورد رقابت این سه وزنه بردار نوشت: در آخرین روز رقابتهای وزنه برداری المپیک جوانان، رقابت دسته فوق سنگین در حضور توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک برگزار شد. در حرکت یک ضرب رقابت بین علیرضا یوسفی قهرمان نوجوانان آسیا و انزو کوارگی نایب قهرمان نوجوانان اروپا در سال 2017 و 2018 برای کسب بهترین نتیجه پس از وزنه بردار بلغارستان بودند و هر دو رکورد 162 کیلوگرم را ثبت کردند.

در دوضرب اما رقابت بین سه وزنه بردار ایران، بلغارستان و هلند بود اما یوسفی در حرکت آخر با تکنیک، قدرت و اشتیاقی که داشت وزنه 218 کیلوگرم را مهار کند و با یک کیلوگرم رکورد بیشتر نسبت به وزنه بردار بلغارستان، بر دسته 85+کیلوگرم حکومت کرد. او آخرین قهرمان در وزنه برداری بازی های المپیک جوانان بود.

یوسفی پس از قهرمانی، با زانون زدن و بوسیدن تخته مسابقات، این پیروزی را جشن گرفت.

وزنه بردار ایران پس از قهرمانی گفت: من همیشه باور داشتم که این مدال طلا را می گیرم و بسیار مطمئن بودم. البته سخت و دشوار بود اما در نهایت آن را به دست آوردم.

او ادامه داد: این قهرمانی شادترین لحظه زندگی من است و این مدال طلا یعنی آینده و همه چیز برای من است.

منبع: ایسنا

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها