کنایه زرگران به صنایع خودروسازی

این کارآفرینان توانسته‌اند با سرمایه شخصی خود برای ده ها هزار نفر شغل ایجاد کنند، مالیات و بیمه به دولت پرداخت می‌کنند و نسبت به کسانی که به طور مقطعی در پستی قرار می گیرند برای کشور ماندگارتر و اثربخش تر هستند.

کنایه زرگران به صنایع خودروسازی

به اعتقاد دبیرکل کانون انجمن‌های صنایع غذایی، صنعت غذا یکی از خصوصی ترین صنایع کشور است که توانسته با وجود عدم بهره‌مندی از امکانات دولتی و امکانات بالقوه به این موفقیت در بازارهای بین‌المللی دست پیدا کند؛ امکاناتی که به وفور در اختیار صنایعی همچون خودروسازی، پتروشیمی و معدن قرار دارد.

کاوه زرگران موفقیت یکی از شرکت های بزرگ لبنی ایران در به دست آوردن رتبه دهم پرفروش ترین برند بستنی در جهان توسط نشریه فوربز را دستاوردی ملی برشمرد و گفت: صنایع غذایی توانسته است با بهره‌گیری از روش‌ها و ماشین آلات روز دنیا نسبت به بخش کشاورزی توسعه بیشتری پیدا کند و به صنعتی مدرن تبدیل شود و علاوه بر تامین نیازهای داخلی، بازارهای صادراتی را نیز تصاحب کند.
وی با اشاره به ایجاد ارزش افزوده و ارزآوری بالاتر صادرات صنایع تبدیلی در مقایسه با محصولات خام کشاورزی، برندسازی را یکی از ابزارهای مهم برای توسعه صادرات در بازارهای بین المللی برشمرد و خاطرنشان کرد: کارآفرینان برتر کشور سرمایه‌های ملی و شایسته احترام و امتیازات ویژه هستند. این کارآفرینان توانسته‌اند با سرمایه شخصی خود برای ده ها هزار نفر شغل ایجاد کنند، مالیات و بیمه به دولت پرداخت می‌کنند و نسبت به کسانی که به طور مقطعی در پستی قرار می گیرند برای کشور ماندگارتر و اثربخش تر هستند.
به گزارش روابط عمومی کانون انجمن های صنایع غذایی ایران، زرگران تصریح کرد: در اقتصادهای بزرگ دنیا به نظرات و آرای کارآفرینان بزرگ اهمیت بیشتری داده می شود و دسترسی آسان تری به مقامات تصمیم گیر کشور دارند، چرا که کارآفرینی که ۳۰۰ میلیون دلار در سال صادرات دارد، اهمیت او برای اقتصاد کشور کمتر از یک وزیر نیست.

منبع: ایسنا

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها