آوانسیان: رای کمیته انضباطی به من اعلام نشده و امیدی هم به نتیجه آن ندارم

داور بین‌المللی سابق بسکتبال کشورمان گفت: رای کمیته انضباطی تاکنون به من اعلام نشده و البته هم امیدی به نتیجه آن رای ندارم.

آوانسیان: رای کمیته انضباطی به من اعلام نشده و امیدی هم به نتیجه آن ندارم

مسئولان فدراسیون بسکتبال در حالی که اعلام کرده‌اند رای کمیته انضباطی شکایت هروس آوانسیان از مهران شاهین طبع به هر دو طرف ماجرا اعلام شده است، آوانسیان این موضوع را رد می‌کند.

وی در مورد این مورد اظهار داشت: زمانی که در اسپانیا بودم دبیر فدراسیون اعلام کرد که رای به هر دو طرف اعلام شده ، اما چنین چیزی صحبت نداشت و بلافاصله با او تماس گرفتم که هیچ رایی به دست من نرسیده و چرا چنین صحبتی کرده‌اید، گفت شما در خارج بودید، اما در حال حاضر هم که 10 روزی است در ایران حضور دارم باز هم رای کمیته به من اعلام نشده است.

آوانسیان در مورد اینکه فکر می‌کند نتیجه چه خواهد بود، گفت: وقتی یکی از اعضا کمیته انضباطی در جلسه به من می‌گوید که شما حق نداشتید با داوران صحبت کنید و کلا دو دقیقه فرصت صحبت می‌دهند، فکر می‌کنید چه رایی می‌توانند صادر کنند؟ در آن جلسه شاهین طبع حدود 40 دقیقه فرصت صحبت دارد و به من که می‌رسد می‌گویند مباحث گذشته را مطرح نکنید، چه انتظاری می‌توان داشت؟ در قضیه شکایت ابوفیتیله یکی از مربیان هم صورتجلسه را 7 نفر امضا کردند که فقط سه نفر از آنها در جلسه حضور داشت.

وی ادامه داد: اگر هم بخواهند رایی صادر کنند نباید برعلیه من باشد، چون من خودم شکایت کردم و اگر بخواهند چیزی عنوان کنند تنها می‌توانند بگویند شکایت شما وارد نیست. اگر دوست داشتند رای را به من هم ابلاغ می‌کنند، در غیر اینصورت دنبال نتیجه جلسه نخواهم بود و اعتراضی هم ندارم

داور بین المللی سابق بسکتبال تاکید کرد: وقتی فدراسیون نمی‌خواهد که در بسکتبال کشور باشم چه اصراری است که من بخواهم خودم را جا بدهم؟ در حال حاضر شاید نخواهند، اما در آینده مطمئنا دنبالم خواهند بود.

منبع: فارس

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها