"زهرا نجاتی عارف" مدال نقره مسابقات والیبال نشسته جاکارتا را کسب کرد

معاون ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: با دومی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در مسابقات بازی‌های آسیایی جاکارتا سومین مدال ورزش همدان در این مسابقات توسط زهرا نجاتی عارف کسب شد.

"زهرا نجاتی عارف" مدال نقره مسابقات والیبال نشسته جاکارتا را کسب کرد

عباس قهرمانی با بیان این که امروز دیدار نهایی مسابقات والیبال نشسته بانوان بازی‌های آسیایی جاکارتا بین تیم‌های ایران و چین برگزار شد اظهار داشت: تیم ایران با قبول شکست در این مسابقه به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره این مسابقات دست یافت.

وی افزود: با کسب این مقام زهرا نجاتی عارف ورزشکار همدانی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران سومین مدال ورزشکاران همدانی حاضر در کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی جاکارتا را کسب کرد.

قهرمانی عنوان کرد: تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در مسابقه نیمه نهایی تیم قدرتمند ژاپن را از پیش رو برداشت اما در مسابقه فینال نتوانست حریف تیم چین شود.

وی تاکید کرد: پیش از کسب این مدال نقره توسط زهرا نجاتی عارف وحید علی نجیمی دونده همدانی تیم ملی دو و میدانی نابینایان و کم بینایان 2 مدال طلای مسابقات پاراآسیایی جاکارتا را کسب کرده بود و امروز جمع مدال‌های ورطش همدان در این مسابقات به عدد 3 رسید.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها