شکست نفت برابر تیم تازه لیگ برتری شده زاگرس

نخستین دیدار از هفته اول لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور با باخت تیم نفت و گاز گچساران برابر تیم تازه لیگ برتری شده زاگرس اسلام آباد به پایان رسید.

شکست نفت برابر تیم تازه لیگ برتری شده زاگرس

سی و یکمین دوره رقابتهای لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در بخش مردان عصر امروز پنجشنبه با برگزاری یک دیدار در گچساران آغاز به کار کرد. در این هفته تیم نفت و گاز گچساران قهرمان دوره قبل لیگ میزبان تیم تازه لیگ برتری شده زاگرس اسلام آباد بود. نیمه اول این دیدار با نتیجه ۱۵ بر۹ به سود تیم میهمان پایان یافت.

در نهایت تیم زاگرس اسلام آباد غرب با نتیجه ۲۵ بر۲۰ موفق شد در اولین دیدار خود در این رقابتها تیم قهرمان سی امین دوره لیگ را شکست دهد.

در ادامه مسابقات هفته نخست لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور دو دیدار نیز عصر روز جمعه ۲۰ مهرماه برگزار خواهد شد.

برنامه دو دیدار روز جمعه لیگ برتر هندبال نیز به این ترتیب است:

* فرزام بام دهدشت - نیروی زمینی کازرون

* سربداران سبزوار - صنعت مس کرمان

دو دیدار نیز از هفته اول به دلیل بلاتکلیفی تیم هپکو و عدم تکمیل ثبت نام تیم ذوب آهن اصفهان معوق شده است. بازی بین دو تیم هپکو اراک و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان تا تعیین تکلیف تیم هپکو برگزار نشد. بازی بین دو تیم ذوب آهن اصفهان و نجف آباد اصفهان نیز تا تکمیل مدارک تیم ذوب آهن معوق ماند.

گفتنی است در دوره قبل رقابتهای لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور تیم نفت و گاز گچساران قهرمان شده بود. تیم شهرداری کازرون دوم شده بود که هم اکنون تیم نیروی زمینی کازرون جایگزین این تیم شده است. تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیز در رده سوم قرار گرفته بود.

منبع: مهر

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها