گزارش یک خبرگزاری از تجمع مخالفان FATF + تصویر

خبرگزاری ایسنا در حالی با کنایه، عدم اطلاع دقیق مخالفان مردمی FATF از متن این کنوانسیون، را تمسخر میکند که متن برنامه اقدام FATF توسط دولت روحانی، تا کنون منتشر نشده است.

گزارش یک خبرگزاری از تجمع مخالفان FATF + تصویر

متن برنامه اقدام FATF که دولت روحانی پذیرفته است، تا کنون منتشر نشده و مشخص نیست که موافقان FATF دقیقا از چه چیزی دفاع می‌کنند!

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • احمد
    0

    متاسفانه تجربه سه دهه گذشته این موضوع را ثابت کرده که اصولگرایان تند رو هروقت موضوعی بر خلاف منافعشان مطرح میشود علاوه بر دادوبیدادها وشارلاتان بازی سیاسی واستفاده از منابر وتریبونهای رایگان تعدادی آدم کم سواد وبعضا بیسواد به عنوان ابزار سوءاستفاده میکنند وآنها را بعنوان مردم وارد معرکه خود میکنند.چرا که این جماعت ارادهشان را بر این موضوع بنا کرده اند که هیچ وقت کشور رنگ آرامش وشفافیت را بخود نبیندچرا که هیچ تفکری جز دزدی وچپاول ندارند .

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      چه بگم متاسفانه اینها سیری ندارند حتی اگر کشور و مردم به قهقرا برود حاضر نیستند از چپاولگری دست بردارند خدایا ریشه اینها رو از بیخ وبن بسوزان

  • صادق
    0

    متاسفانه اصلاحطلبان هر زمانی کم میاورند شروع به فرافکنی میکنن . کارشناس در عین مورد زیاد هست و اینها نتوانستند جواب همینها را بدهند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها