همکاری بین نیروی دریایی سپاه و ارتش دشمن را به زانو درمی‌آورد

فرمانده نیروی دریایی سپاه پایداران انقلاب اسلامی گفت: همکاری بین نیروی دریایی سپاه و ارتش دشمن را در دریاها به زانو درخواهد آورد و متضمن وجود امنیت است.

همکاری بین نیروی دریایی سپاه و ارتش دشمن را به زانو درمی‌آورد

امیر دریادار دوم افشین تاشک فرمانده قرارگاه مقدم و ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش به همراه امیر دریادار دوم محمدی فرمانده منطقه یکم امامت این نیرو به مناسبت فرارسیدن روز نیروی دریایی سپاه، با سردار دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندرعباس دیدار کردند.

در این دیدار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به راهبردی بودن نیروی دریایی ارتش گفت: حضور با صلابت و مقتدر ناوگان دریایی ارتش در آب‌های بین‌المللی و آزاد در واقع یک نوع خط شکنی در دسترسی به آب آزاد بود که توسط کارکنان غیور نیروی دریایی ارتش انجام شد و این امر موجب حفظ و تامین منافع جمهوری اسلامی ایران در آب های آزاد خواهد شد.

وی در ادامه با بیان این‌که «باید همواره آمادگی صددرصدی‌مان را حفظ کنیم»، خاطر نشان کرد: امروز همکاری بین نیروی دریایی سپاه و ارتش دشمن را در دریاها به زانو در خواهد آورد و متضمن وجود امنیت خواهد بود.

در ادامه این دیدار دریادار دوم تاشک فرمانده قرارگاه مقدم و ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش با اشاره به حرکت رو به جلوی نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: مجموعه نیروی دریایی با وجود تحریم‌های موجود در جایگاهی قرار دارد که توانسته است از "ما می توانیم" عبور کرده و آن را به "ما توانستیم" تبدیل کند و در نظر دارد در آینده نه چندان دور همدلی و یکپارچگی موجود در نیروی دریایی راهبردی ارتش را به هم افزایی در این نیرو برساند.

منبع: ایسنا

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها