در گفت و گو با خبرفوری مطرح شد

سلبریتی ها چقدر به بازسازی سرپل ذهاب کمک کردند؟/تجری: نمی توان تلاش برخی از هنرمندان و ورزشکاران به مردم زلزله زده را کتمان کرد

نماینده مردم سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک نمی توان تلاش برخی از چهره های ورزشی و هنری را در کمک به مردم زلزله زده سرپل ذهاب نادیده گرفت.

سلبریتی ها چقدر به بازسازی سرپل ذهاب کمک کردند؟/تجری: نمی توان تلاش برخی از هنرمندان و ورزشکاران به مردم زلزله زده را کتمان کرد

فرهاد تجری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری با اشاره به اینکه علی رغم شانتژهای خبری اقدام کمک هنرمندان در قبال مردم زلزله زده سرپل ذهاب بسیار چشمگیر نبوده است اظهار کرد: به جز دو نفر از چهره های شاخص بقیه هنرمندان اقدام چشمگیری را در جهت بازسازی مناطق زلزله زده سرپل ذهاب انجام ندادند.

وی خاطرنشان کرد: ما از همان ابتدا و در زمان وقوع زلزله معتقد بودیم که کمک هایی که از سوی مردم، چهره های شاخص و بنیادها و موسسات مختلف به مردم این منطقه ارائه می شود باید از سوی یک متولی مشخص در اختیار مردم قرار گیرد.

نماینده مردم سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا اینکه هر فرد و نهادی به صورت مجزا در جهت بازسازی مناطق زلزله زده و کمک به مردم وارد عمل شود اگرچه از نظر اخلاقی اقدام درستی است اما ساختار نحوه کمک رسانی به مردم را با مشکل روبه رو می کند.

تجری با اشاره به اینکه بدون شک نمی توان تلاش برخی از چهره های ورزشی، هنری و اجتماعی را در روند امدادرسانی و‌ بازسازی مناطق زلزله زده نادیده گرفت تاکید کرد: از همان ابتدا دولت به عنوان متولی اصلی ارائه خدمات به مردم باید در جهت ساماندهی و جمع آوری کمک های مردمی اقدامات لازم را انجام می داد تا مشکلاتی که امروز مردم در مناطق زلزله زده با آن روبه رو هستند به راحتی حل می شد.

وی تصریح کرد: زندگی در کانکس و چادر قطعا برای مردم زلزله زده که از نظر روحی نیز به دلیل فقدان و از دست دادن عزیزانشان روحیه خوبی ندارند در این شرایط و با توجه به در پیش بودن زمستان و فصل سرما بسیار سخت است از این رو امیدواریم دولت با سرعت بیشتری و باتوجه به هجم بالای کمک های مردمی وارد عمل شود.

نماینده مردم سرپل ذهاب در مجلس با اشاره به اینکه برخورد با چهره های ورزشی و‌ هنری که به هر نوعی همراه مردم کرمانشاه بودند بسیار قابل قبول نیست تاکید کرد: باتوجه به اطلاعاتی که ما کسب کردیم احضار برخی هنرمندان و ورزشکاران تنها به دلیل کسب اطلاع بوده است چرا که رویکرد آنها در نحوه کمک و جمع آوری پول مشخص بوده است.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها