آشنایی با دکوراسیونی با رنگ و بوی پاییز

آغاز فصل پاییز دکوراسیون داخلی خانه نیازمند، گرمای بیشتری است. بهتر است وسایل دکوری که مختص فصل تابستان است در دکوراسیون استفاده نکنیم و اگر در دکوراسیون وجود دارد تا ورود دوباره فصل تابستان در انباری بسته بندی کنیم 

آشنایی با دکوراسیونی با رنگ و بوی پاییز

برای تغییر و تحول پاییزه از جادوی رنگ ها استفاده کنید رنگ ها می توانند تاثیر بسزایی در ایجاد تحول و زیبایی خانه ایجاد کنند سعی کنید از رنگ هایی استفاده کنید که حس گرما را القا کند رنگ های قرمز و زرد و نارنجی سه رنگ اصلی دکوراسیون پاییزی هستند می توانید از روکش کوسن ها استفاده کنید کوسن هایی که جز این سه رنگ باشند .

دکوراسیون داخلی خانه را مالامال از زیبایی و رنگ ها کنید در این مطلب از پرشین وی نگته هایی از تغییر دکوراسیون پاییزی منزل پاییزی زیبا و مدرن آماده کرده ایم که مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد

ورودی متناسب با این فصل داشته باشید. حلقه گل و یا گلدانی با گل آفتابگردان گل های خشک پاییزی، کاج هایی رنگ آمیزی شده، تزئین کنید. یک حلقه چوبی تهیه کنید و آن را با برگ های درخت بلوط به رنگ های قهوه ای، سبز و طلایی بپوشانید. تغییر دکوراسیون پاییزی منزل حلقه را روی در یا روی میز کنار شمعدان هایتان بگذارید.

مبلمان نارنجی دکوراسیون منزل

کوسن و پارچه های مبل متناسب و همخوان با این فصل استفاده کنید. می توانید از کدو تنبل، شمع های معطر پاییزی برای تزئین میز و شومینه استفاده کنید. تغییر دکوراسیون پاییزی منزل همچنین می توانید از سبد پر شده از میوه های درخت بلوط، گردو، کدو تنبل، کاج های مخروطی شکل استفاده کنید.

دکوراسیون پاییزی خانه

می توانید از برگ های پاییزی در تزئین قسمت های مختلف استفاده کرد همچنین اگر دوست دارید با دکوراسیونی ساده، حال و هوایی پاییزی به خانه تان بیاورید، یک کدوتنبل را در یک سینی فلزی یا سطح چوبی قرار دهید و چندبرگ مصنوعی همراه با چند عدد ذرت خشک شده دورتادور آن بچینید. کدوها به علت رنگ و شکل ظاهری شان جالب هستند. از اندازه ها و مدل های مختلف کدو برای زیباتر کردن دکوراسیون اتاق هایتان استفاده و آنها را با گیاه و گل های مخصوص پاییز ترکیب کنید. به این ترتیب، شما یک دکوراسیون ساده و خیره کننده برای میز یا آشپزخانه تان خلق کرده اید.

اتاق نشیمن با تم پاییزی زیبا

سبدهای چوبی که با برگ های قرمز، سبز و طلایی پر شده برای روی طاقچه و میز ناهارخوری انتخاب بسیار خوبی است. حتی می توانید اندازه کوچک آن را برای میز قهوه یا کنار میز درست کنید. می توان از شاخه های گندم هم برای پر کردن این سبد استفاده کرد.

نمونه هایی از کوسن های پاییزی زیبا ومدرن

با قرار دادن یک یا چند کدو تنبل در کنار برگ ها و خوشه ذرت در یک سبد چوبی و قرار دادن آن روی میز آشپزخانه نیز می توانید خانه را تزیین کنید.

با استفاده از برگ های قرمز، طلایی یا قهوه ای رنگ و تزیین آنها روی گیاه می توانید حال و هوای پاییز را به هر خانه ای بیاورید.

رنگ های گرم پاییزی اتاق نشیمن

خزان درختان، تابلویی نظیر از طبیعت پائیزی است. شما هم این تابلو را در خانه تان داشته باشید.

هر فصل از سال شرایط آب و هوایی خاصی را دارد که در دکوراسیون فضای داخلی خانه ما نیز در قالب تغییرات جزئی و کلی در چیدمان لوازم و وسایل نمودار می‌شود ولی در میان فصول مختلف سال، تغییرات ایجاد شده توسط فصل پاییز به قدری نیست که منجر به تحولات عظیمی در دکوراسیون و به‌خصوص چیدمان لوازم خانه شود، بنابراین به ناچار باید از نشانه‌های آن استفاده کرد تا در این ۲ ماه باقی‌مانده حال و هوای پاییز را در فضای خانه‌مان بیشتر حس کنیم.

چیدمان اتاق نشیمن به رنگ زرد پاییزی

ازجمله مهم‌ترین و زیباترین نشانه‌های پاییز، خزان برگ‌های درختان است که خود تابلویی بی‌نظیر از طبیعت به‌شمار می‌آید. پس از این فرصت استفاده کرده و به جمع‌‌آوری این برگ‌های زیبا و رنگارنگ بپردازید تا با کاربرد این برگ‌ها به عنوان ابزاری تزئینی در لوازم کاربردی، رنگ و بویی پاییزی به خانه ببخشید.

البته برای این منظور بهتر است به مناطق خوش‌آب و هوای اطراف شهر و یا پارک‌ها و جنگل‌ها سری بزنید.

تم نارنجی مبلمان پاییزی

تغییر رنگ در این قبیل مکان‌ها به مراتب زیباتر است. پس از جمع‌آوری آنها، برای تزئین فضای خانه با این برگ‌های رنگارنگ دست به کار شوید. در اینجا نیز به چند راهکار متعدد اشاره شده است، تغییر دکوراسیون پاییزی منزل با انتخاب یک یا چند نمونه از آنها خانه‌تان را به شکل پاییزی متحول کنید؟

قاب‌های ساده قدیمی یا جدید چوبی‌تان را - به شرط آنکه خیلی باریک نباشند ـ با برگ‌های پرس‌شده پاییزی تزئین کنید. بنابراین ابتدا برگ‌ها را چند روزی در لابه‌لای ورق‌های کتاب قطوری قرار دهید.

منبع: پرشین وی

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها