فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ:۴۰ کلانتری باید در تهران راه‌اندازی شود

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: بیش از ۱۰ سال از مصوبه احداث ۴۰ کلانتری در تهران می‌گذرد و از شورا درخواست می‌کنیم که کمک کنند این مصوبه اجرایی شود.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ:۴۰ کلانتری باید در تهران راه‌اندازی شود

سردار حسین رحیمی در نشست مشترک شهردار تهران با فرماندهان نیروی انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: همدلی و اخوت در بین نیروی انتظامی و شهرداری تهران وجود دارد و نتیجه آن را می‌بینیم که روزانه ده‌ها یا صدها مأموریت در کنار شهرداران مناطق بیست و دوگانه تهران داریم.

وی افزود: این همکاری و همدلی به این دلیل است که بتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم و وظایف خود را به خوبی دنبال کنیم.

رحیمی ادامه داد: از زمانی که افشانی در شهرداری تهران حضور پیدا کرده است، به اذعان شهروندان شاهد حرکت رو به جلو و پویایی بوده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰ سال است که احداث ۴۰ کلانتری تصویب شده ولی این اتفاق تاکنون نیفتاده است و از شورای شهر درخواست می‌کنم که کمک کنند این اتفاق رخ دهد.

رحیمی با اشاره به اینکه امنیت بسترساز است، گفت: اگر این اتفاق رخ ندهد، باید فکر دیگری در این خصوص کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ به موضوع اعتیاد در شهر تهران اشاره کرد و گفت: در این خصوص زحمات زیادی کشیده می‌شود، ولی نه مردم ما را باور دارند و هم ما به این باور رسیده‌ایم که این تلاش‌ها در مسیر خوبی پیش نمی‌رود و باید اقدامات دیگری صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: با معتادین و خرده‌فروشان برخورد خوبی نمی‌شود، ما در حال حاضر ۲۲ مرکز بهاران ویژه معتادها در تهران داریم که معتادها پس از حضور در این مراکز، چند روز بعد مجددا در خیابان‌ها و کوچه‌ها ولو می‌شوند،‌بنابراین فرایند جمع‌آوری و ساماندهی معتادها دچار نقص است و ما در مراکز بهاران که البته زحمت زیادی نیز کشیده می‌شود، دچار نقص و عیب‌هایی هستیم که می‌طلبد این موضوع هم مورد رسیدگی قرار بگیرد.

وی افزود: منبع و منشأ بسیاری از جرائم همین معتادها هستند، به خصوص سرقت‌های خرد نیز این روزها افزایش پیدا کرده است که با این اقدام ارتزاق روزانه می‌کنند.

رحیمی ادامه داد: باید توان تحرک و لجستیکی پلیس در ابرشهری مثل تهران افزایش یابد و این نیازمند حمایت شهرداری است.

منبع: فارس

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها