واکنش های عصبی دلواپسان به تصویبCFT

ادامه تهدید به قتل نمایندگان مجلس با روشی جدید: مجلس ختم برای روح الله حضرت پور! (+عکس)

دلواپسان با روشن کردن شمع و توزیع خرما،نماینده ارومیه را از هم اکنون مُرده دانستند!

ادامه تهدید به قتل نمایندگان مجلس با روشی جدید: مجلس ختم برای روح الله حضرت پور! (+عکس)

تندورهای مخالف FATF که در روزهای گذشته با ارسال پیمک های موهن، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را تهدید به مرگ کرده بودند، این بار پا را فراتر گذاشته و گروه دیگری از آنها برای یکی از نمایندگان موافق FATF مجلس ختم گرفتند!

این بار روح الله حضرت پور، نماینده ارومیه به روشی جدید تهدید به مرگ شد؛ دلواپسان از هم اکنون برای وی مجلس ختم گرفتند و با روشن کردن شمع و توزیع خرما، او را از هم اکنون مُرده دانستند!

این اتفاق در دانشگاه صنعتی ارومیه رخ داد و برگزار کنندگان این شوی تبلیغی، نام برنامه خود را مجلس ختم منافقین گذاشتند و با چسباندن عکس حضرت پور روی پارچه مشکی، کنارش نوشتند: از نمایندگان شهر ارومیه چه کسانی به این طرح رأی مثبت دادند؟

چند روز پیش حضرت پور که از نمایندگان اصولگرا و میانه روی مجلس محسوب می شود، اعلام کرد که به لایحه CFT (مرتبط با FATF) رأی مثبت داده است.

وی با اشاره به رأی مثبت خود به این لایحه گفت: از مدت ها پیش که این لایحه مطرح شد، بررسی های خود را درباره آن شروع کردم، از مرکز پژوهش های مجلس نتیجه مطالعات مربوط به آن را خواستم، با کارشناسان متعدد مشورت کردم، با موافقان و مخالفان بحث کردم، مقالات ایجابی و سلبی زیادی در این باره مطالعه کردم و در نهایت به این اقناع وجدانی رسیدم که خیر و صلاح کشور، مردم و نظام در این است که با تصویب این لایحه یکی از بهانه های دشمنان ایران را از آنها بستانیم و اجازه ندهیم ایران در لیست سیاه مبادلات بانکی جهان قرار بگیرد، بنابراین با نگاهی علمی و خیرخواهانه و غیرجناحی به آن رأی مثبت دادم .

حضرت پور افزود: این که عده ای مخالف باشند، امری کاملاً طبیعی است اما اضطرابی که آنان را فرا گرفته بسیار سوال برانگیز است که چه منافعی از آنها به خطر افتاده است که این گونه دست به هر عمل غیراخلاقی و غیر قانونی می زنند و حتی از تهدید به مرگ نمایندگان مردم ابایی ندارند! اتفاقاً این واکنش های نابخردانه نشان می دهد که مجلس کار خود را به درستی انجام داده است و نمایندگان نیز بیدی نیستند که از این بادها بلرزند.

منبع: عصر ایران

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • یزدان
    0

    یه مردی پیدا میشد ....

  • binam
    0

    مرگ برتشون کمه . باید نتیجه این جنایتشونو بچشم ببینن . حیفه اینجوری بمیرن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها