عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با خبرفوری:

مردم فریب دلالان را نخورند/ فضا برای خرید دلار مساعد نیست

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به نوسانات بازار ارز قطعا در مقطع فعلی خرید دلار از سوی مردم به صلاح نیست.

مردم فریب دلالان را نخورند/ فضا برای خرید دلار مساعد نیست

ناصرموسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اینکه آیا در شرایط فعلی خرید دلار توصیه می شود که مردم دلار خریداری کنند تصریح کرد: باتوجه به نوسانات ارزی که در وضعیت اقتصادی کشور حاکم است بدون شک توصیه می شود که مردم از در این شرایط در راستای خرید دلار به صورت کلان اقدامی را انجام ندهند.

وی خاطرنشان کرد: قیمت دلار در وضعیت امروز در یک ثبات نسبی به سر نمی برد به گونه ای که ما شاهدیم هر روز با یک نرخ و قیمت متفاوت در بازار ارز دلار عرضه می شود که قطعا با این وضعیت خرید ارز به جز ضرر هیچ سود دیگری ندارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی نرخ ارز در شرایط فعلی یک روز با قیمت ۱۱ هزار تومان و یک روز دیگر با قیمت ۱۵ هزارتومان ارائه می شود برای هم روشن و شفاف است که این بازار ثبات ندارد و لازم است که بازنگری جدی در آن صورت گیرد.

موسوی لارگانی با بیان اینکه با توجه به کاهش قیمت دلار در طی چند هفته اخیر لازم بود دولت راهکار جدی را برای ایجاد ثبات در بازار ارز فراهم کند تصریح کرد: وضعیت فعلی به خوبی نشان دهنده این است که اگر چه دولت و بانک مرکزی اقداماتی را برای کاهش قیمت دلار انجام دادند اما این فرآیند موقتی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: دولت در طی چند هفته اخیر در جهت ایجاد یک ثبات پایدار در بازار ارز اقدام مشخصی را انجام نداده است و تنها به فکر این بوده است که وضعیت فعلی اقتصاد کشور به خصوص بازار ارز را با یک روند متعادل در پیش بگیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه نوسانات قیمت دلار قطعا بی ارتباط با دشمنی آمریکا با ایران نیست تصریح کرد: آمریکا و کشورهایی که همراه آنها هستند درصدند از طریق برپایی یک جنگ روانی در فضای اقتصادی ایران به خصوص حوزه دلار ناآرامی ها را در کشورمان افزایش دهند از این رو قطعا در این شرایط لازم است که مسئولین کشورمان با دقت نظر بیشتری در جهت حل مشکلات کشور به خصوص در حوزه اقتصادی وارد عمل شوند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • نوروز
    0

    دلاربااطلاعاتی که دارم حتما میادزیرهفت تومان یاعلی خداقوت

    نظرات شما -
    • وطن
      0

      دلار حتي اگر 5000 تومان باشد نيز گـــران است دولت قيمت تك نرخي را اعلام نمود براي رسيدن به سود بيشتر اعتراضي از كسي نديد و نشنيد و اين گامي براي رسيدن به دلار 19000 توماني شد دولت با خيال راحت توسط افراد مورد اطمينان خودشان دلار را به قيمت آزاد در بازار ثانويه و آزاد به فروش مي رسانند براي رسيدن به سود بيشتر و تسويه حساب با پيمانكاران و كشاورزان

  • من
    0

    کشور کی با ثبات بوده که حالا دراین ا ی ا م ثبات داشته باشه

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      حاج آقا اینا که همه مردم میدونند یه چیز تازه بگو لااقل مردم بفهمند شما نماینده هستید

  • حامد
    0

    نگران نباشید مردم بالا خریدن پایین فروختن چه دلار چه طلا چه سهام دیگه پولی ندارن که چیزی بخرن

  • مرتضی
    0

    خخخخخخخ نمیتونید بازار دودرصدی دلار کنترل کنید باید گریست به حال شما و خودمان........

  • ایرانی
    0

    حاج آقا متوجه نیستید دلار را دلال ها دارند از مردم به قیمت بالای قیمت بانک میخرند نه مردم

  • وطن
    0

    تا زماني كه دولت از بحث دلال بازي و سياست بازي در اقتصاد ايران دست نكشد حال و روز ملت همين است متأسفانه مسئولين حكومتي به اقدامات دولت ، هيج واكنشي نشان نمي دهند كه جاي تـــــــــأمل دارد مگر مي شود دلار 3000 تومان در كمتر از چند ماه به 19 هزار تومان برسد نه علم اقتصاد و نه عقل سالم چنين اتفاقي را با توجه به منابع نفتي / معدني / انساني / تكنولوژي برتر / كثرت همسايگان طرف معامله قابل قبول نمي داند و آنچه كه هست خيانت دولت بر ملت است %%%%%%%%%%%%%%%

  • علی
    0

    حاجی جان یه تکون ریز لطفا

  • نادر
    0

    دروغ نگو؛افزایش قیمت دلارتقصیر دولت است بدلیل ناامنی که بوجود آورده از طریق صدور تروریسم وقیمت دلار بیشتر خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها