پاسخ دو سال قبل جلیلی به سخنان اخیر ظریف در دفاع از FATF


16 مهر 1397 - 16:10
5bbb505390b1f_2018-10-08_16-10
محمدجواد ظریف: تضمین میکنیم آمریکا دیگر بهانه نخواهد داشت! سعید جلیلی: بهانه دشمن تمامی ندارد تا جایی که تمام سرمایه ها را خرج کنیم!

محمدجواد ظریف: تضمین میکنیم آمریکا دیگر بهانه نخواهد داشت! سعید جلیلی: بهانه دشمن تمامی ندارد تا جایی که تمام سرمایه ها را خرج کنیم!

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

16 مهر 1397 - 16:10

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


729

نظرات 7
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
محمد 1 4 پاسخ 1397/7/17 -15:01

اره فقط هم فکران و هم سلیقه های شما ادم هستند!این همان نشانه بی تقوایی شما هاست ،یه جو انصاف ندارید!

رشيد خان 3 7 پاسخ 1397/7/16 -18:55

تورا بخدا جليلي هم شد آدم