گزارش فتاح از اختصاص 1.5 میلیارد دلار منابع صندوق توسعه ملی برای اشتغال‌زایی کار و تعاون

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به حضور فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در نشست این کمیسیون گفت که درخصوص اختصاص 1.5 میلیارد دلار منابع صندوق توسعه ملی برای اشتغال‌زایی اقدامات جدی صورت نگرفته است.

گزارش فتاح از اختصاص 1.5 میلیارد دلار منابع صندوق توسعه ملی برای اشتغال‌زایی کار و تعاون

زهرا سعیدی با اشاره به جلسه عصر امروز(یکشنبه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مالیات بر عایدی سرمایه املاک که در خصوصی مقابله با سوداگری و کاهش التهابات بازار مسکن است، در جلسه امروز کمیسیون بررسی شد.

وی افزود: در این جلسه دغدغه‌های اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور کارشناسان مالیاتی، مرکز پژوهش‌های مجلس، دیوان محاسبات و دستگاه‌های ذی‌ربط برای جلوگیری از سوداگری در بخش مسکن، مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم مبارکه در مجلس همچنین تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد با توجه به اهمیت بحث طرح مالیات بر عایدی سرمایه، این طرح در کمیته مالیاتی کمیسیون اقتصادی مجلس برای نهایی شدن موضوع، بررسی و جمع‌بندی در این خصوص، در جلسات آتی کمیسیون اقتصادی انجام شود.

وی ادامه داد: همچنین فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در این نشست گزارشی از عملکرد کمیته امداد ارائه کرد و به مسئله اختصاص 1.5 میلیارد دلار منابع صندوق توسعه ملی برای اشتغال‌زایی پرداخته شد و مشخص شد در این رابطه اقدامات جدی صورت نگرفته است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه همچنین با حضور غلامرضا مصباحی‌مقدم و دانش‌جعفری از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، موادی از لایحه ایجاد هشت منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی درباره اصلاح محدوده سه منطقه تجاری - صنعتی و ایجاد مناطق ویژه اقتصادی بررسی‌ها انجام شد.

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها