رئیس کمیسیون عمران در گفت و گو با خبرفوری:

ماجرای استعفای آخوندی به گوش ما هم رسیده/ مجلس منتظر اعلام رئیس‎جمهور است

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تایید اخباری پیرامون استعفای عباس آخوندی از وزارت راه، مسکن و شهرسازی خبر داد.

ماجرای استعفای آخوندی به گوش ما هم رسیده/ مجلس منتظر اعلام رئیس‎جمهور است

محمدرضا رضایی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره انتشار اخباری پیرامون اعلام استعفای عباس آخوندی از وزارت راه، مسکن و شهرسازی اظهارکرد: اخباری درباره استعفای اخوندی و ارائه این درخواست به رئیس‌جمهور به گوش ما در مجلس رسیده است اما اینکه چقدر این اخبار صحت داشته باشد قطعا در شرایط فعلی امکانپذیر نیست.

وی با اشاره به اینکه کارنامه کاری آخوندی در طول حضور در وزارت راه قطعا قابل قبول نیست تصریح کرد: از منظر بنده اگر این واقعا آخوندی استعفای خود را به رئیس‎جمهور تحویل داده است روحانی باید در جهت پذیرش استعفای اقدام کند و فرد دیگری را برای حضور در این وزارتخانه که از اهمیت بسیاری برخوردار است به مجلس معرفی کند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جمعی از نمایندگان مجلس پیش از انتشار اخباری درباره استعفای آخوندی طرح استیضاح وی را به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه دادند گفت: در صورتی که خبر استعفای آخوندی جدی باشد قطعا دیگر استیضاح از دستور کار خارج می‎شود اما اگر رئیس‎جمهور با درخواست آخوندی برای کناره‎گیری از وزارت راه، مسکن و شهرسازی موافقت نکند نمایندگان درخواست استیضاح را مجددا در دستور کار قرار خواهند داد.

رضایی خاطرنشان کرد: در شرایط امروز کشور که ما با مشکلات مختلفی در عرصه‎های اجرایی روبه رو هستیم قطعا کناره‎گیریو ایجاد تغییرات در بدنه دولت به خصوص در حد افراد و وزرایی که کارنامه قابل قبولی در طول عملکرد خود در دولت نداشتند موثر خواهد بود.

وی تاکید کرد: قطعا برای مردم و نمایندگان آنها در مجلس شورای اسلامی خوشایند خواهد بود که وزرایی با رویکرد کاری غیرقابل قبول هرچه سریعتر با تقدیم استعفای خود به رئیس‎جمهور کار را به نیروهایی که برنامه و رویکردهای مشخصی دارند بسپارند تا شاید ذره‎ای از بار مشکلاتی که در کشو وجود دارد کاسته شود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها