فیلم لحظه تصویب لایحه CFT در مجلس


15 مهر 1397 - 11:27
سید محمد جواد ابطحی در حالیکه متن لایحه CFT را در دست داشت در جایگاه تریبون مجلس و مقابل لاریجانی قرار گرفت و لایحه را در همان جایگاه هیأت رئیسه پاره کرد و به زمین انداخت.

سید محمد جواد ابطحی در حالیکه متن لایحه CFT را در دست داشت در جایگاه تریبون مجلس و مقابل لاریجانی قرار گرفت و لایحه را در همان جایگاه هیأت رئیسه پاره کرد و به زمین انداخت.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

15 مهر 1397 - 11:27

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان سروش sapp.ir/akhbarefori


729

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
;
نظرات 4
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1397/7/15 -20:02

بنده خدا..... مبارزه باپولشویی.... قانون از‌کجا آوردی واعلام اموال مسئولین وخانواده شان برعلیه رانت خواری وپولیشویی اجرایی وعملی کردند.

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1397/7/15 -15:16

آقای لاریجانی چرا قانون محکم ازکجا آوردی ....؟ که قانون برعلیه رانت خواری وپولشویی داخلی بود اجرا وهملی نکردید. ولی پیمان شک برانگیز سی اف تی تصویب وقانونی کردید؟!!!!!

مهران 4 1 پاسخ 1397/7/15 -12:43

سلام.سولانابعدازاولین ملاقات بالاریجانی گفته بوداین همان کسیست که تمام خواستهای مااجراخواهدکردولی بایدحمایت شوذدرجلسه خصوصیکه چندتن ازخاصهای صهیونیستی هم حضورداشتن گفته بودوحتماوزارت اطلاعات میداندوعجب پیشبینی عجب انهابسیاربهترازمانفرانمان رامیشناسندبرای درک بیشتربه جلسه ایکه نمایندگان سخنان روحانی راردکردندبحالات لاریجانی دقت کنید

کاربر ناشناس 1397/7/15 -15:17

عبور.از خون شهدا

حیدریم 1397/7/15 -15:19

متاسفانه تاریخ ایران همانطور که انسانهای برجسته مثب دارد، خایین و وطن فروش هم زیاد دارد که تاریخ پر است از خیانت خودیهای وطن فروش، که تصویب برجام واف ایی تی اف از جمله آنها ست

کاربر ناشناس 2 3 پاسخ 1397/7/15 -11:32

مردک بخند.....

کاربر ناشناس 1397/7/15 -14:25

سلام بر آقایان مهندس و دکتر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی آن دسته از نمایندگان که به این لایحه مهم رای و تصویب کردید ممنون از لطف شما اکر نمایندگان مخالف مردم را جمع کردند درب مجلس شورای اسلامی شما هم یک فراخوانی برای مردم که موافق رای مثبت هستند بدهید تا یک نظر سنجی از مردم شده باشد

کاربر ناشناس 1397/7/15 -14:40

اگر شفافیت باعث کاهش دست اندازی به بیت المال و جلوگیری از پو ل شویی گروههای تبهکار می شود , طرح خوبیست اما اگرباعث جلوگیری از کمک به مدافعان برون مرکزی ایران عزیز و جبهه حق می شود خیانت و مردود است!

کاربر ناشناس 1397/7/15 -14:47

اگر طرح باعث شفافیت و جلوگیری از دست اندازی به بیت المال و جلوگیری از پو ل شویی گروههای تبهکار می شود خوب است , اما اگر باعث جلوگیری از کمک به مدافعان ایران عزیز و جبهه حق می شود خیانت و مردود است