ماجرای قرارداد ۴ میلیون یورویی برانکو با پرسپولیس

طبق اعلام رسانه‌های کروات، قرارداد برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس یک میلیون یورو در سال است و طی ۴ سال دریافتی بالغ بر ۴ میلیون یورو داشته است.

ماجرای قرارداد ۴ میلیون یورویی برانکو با پرسپولیس

فروردین 1394، برانکو ایوانکوویچ کروات پس از حضور در تیم های دیناموزاگرب کرواسی، شاندونگ لیونگ چین، الاتفاق عربستان، الوحده امارات و دیناموزاگرب بار دیگر به ایران بازگشت و با عقد قراردادی به پرسپولیس پیوست. پیرمرد کروات همراه با سرخپوشان در سال نخست به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر، 2 سال پیاپی قهرمانی در فوتبال ایران و 2 سال متوالی حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد و افتخارات زیادی را همراه با پرطرفدارترین تیم آسیا کسب کرده است.

طبق اعلام رسانه های کروات، قرارداد برانکو با پرسپولیس حدود یک میلیون یورو است و برای چهار سال، مرد کروات درآمد 4 میلیون یورویی از فوتبال ایران داشته است و جزء مربیان پولدار کرواسی و حتی لیگ ایران محسوب می شود. البته با وجود اینکه ایوانکوویچ از پرسپولیس درآمد خوبی دریافت کرده اما سود بی نظیری هم برای این تیم داشته و با وجود موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا توانسته برای پرسپولیس درآمد زایی کند.

پرسپولیس با هدایت برانکو ایوانکوویچ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا حاضر است و در لیگ برتر هم با کسب 16 امتیاز از 8 بازی و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده سوم جای دارد.

در همین باره با مصطفی قنبرپور، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفتگو کردیم و او در این باره بیان کرد: از متن قرارداد برانکو با باشگاه بی اطلاع هستم و بعید می دانم مبلغ قرارداد حدود ارقامی که می گویند، باشد. قطعا برانکو با مدیریت باشگاه تعامل خوبی داشته، زیرا همیشه پرسپولیس دچار مشکلات عدیده ای بوده و این ارقام فقط شایعه است و برخی ها می خواستند تنها حرفی بزنند. قطعا قراردادی که منعقد شده اصولی بوده و به دلیل اینکه من در آن بحث نبودم، اطلاع دقیقی ندارم.

جعفر کاشانی، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران در این خصوص اظهار کرد: درباره میزان قرارداد برانکو و دریافتی او باید از حسابداری باشگاه و گرشاسبی سوال کنید. با باشگاه تماس بگیرید تا مبلغ قرارداد برانکو را بگویند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها