بازگشایی انجمن صنفی نگارخانه‌داران پیام مثبتی دارد/ وزارت ارشاد در صدور مجوز گالری توجهی به صلاحیت افراد ندارد

لیلی گلستان گفت: «فعالیت‌های انجمن صنفی فقط شامل تهران نمی‌شود بلکه شهرستان‌ها نیز در تصمیمات این صنف شریک هستند. به هر حال پیام بازگشایی و به وجود آمدن صنف این است که اتفاقات خوبی رخ دهد.

بازگشایی انجمن صنفی نگارخانه‌داران پیام مثبتی دارد/ وزارت ارشاد در صدور مجوز گالری توجهی به صلاحیت افراد ندارد

لیلی گلستان مدیر گالری گلستان اعتقاد دارد که به وجود آمدن انجمن صنفی نگارخانه‌داران کمک زیادی به خانواده هنری کشور می‌کند. گلستان معتقد است که مشکلات هنرمندان باید در خوانواده خودشان حل شود.

لیلی گلستان در مورد صنفی شدن گالری‌ها به اعتمادآنلاین گفت: «4 یا 5 سال است که به دنبال صنفی شدن گالری‌ها هستیم. مثل اینکه این تلاش‌ها نتیجه داده و قرار است که در ماه آبان یا آذر انجمن صنفی نگارخانه‌داران تشکیل شود.

به گفته گلستان، فعالیت‌های انجمن صنفی فقط شامل تهران نمی‌شود بلکه شهرستان‌ها نیز در تصمیم‌های این صنف شریک هستند.

او با بیان اینکه به هر حال پیام بازگشایی و به وجود آمدن صنف این است که اتفاقات خوبی رخ دهد، گفت: یکی از نکات مثبت این است که دیگر برای بازگشایی یک گالری نیاز نیست که از ارشاد مجوز گرفته شود. بلکه در انجمن صنفی مجوز‌های لازم صادر می‌شود. متاسفانه تا این زمان ارشاد به هر کسی درخواست داده مجوز بازگشایی گالری داده و اصلا نگاه درستی به صلاحیت افراد نشده است. مشکلاتی بین گالری‌داران، هنرمندان و مردم وجود دارد که باید به آن رسیدگی شود که انجمن صنفی می‌تواند به این موضوعات در داخل خانواده رسیدگی کند.

منبع: اعتماد آنلاین

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها