حمله شوم 4 کرکس به خلوت عروس و داماد زرندی در باغ

دادیار شعبه سوم دادسرای زرند گفت : با هوشیاری مامورین پلیس آگاهی شهرستان زرند در کمتر از ۲۴ ساعت اعضای باند شیطان صفت متشکل از چهار جوان در شهرستان زرند دستگیر شدند.

حمله شوم 4 کرکس به خلوت عروس و داماد زرندی در باغ

یعقوب احمدی دادیار شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت : باند چهار نفره در کمین زوج های جوان و دخترانی که برای تفریح به روستا یا مکان خالی از سکنه می رفتند با بستن پارچه ای به سر و صورت خود، در فرصت مناسب از تنهایی و خلوتی مکان استفاده و اقدام به آزار واذیت و سوء استفاده جنسی، زورگیری و سرقت به عنف می کردند.

دادیار شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند افزود : با اعلام و شکایت شاکی ها، این پرونده به‌ صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه در کمترین زمان ممکن توسط مامورین پرتلاش پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان شناسایی و دستگیر شدند و متهمین به جرم خود اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه طبق گزارشات و تحقیات به عمل آمده متهمان یک بار دست به این جنایت نزده‌اند و چندین بار با همین قصد به جاهای خلوت حاشیه شهر رفته‌اند و در یکی از مناطقی که مردم برای تفریح می‌آمدند به دختران جوان تجاوز می‌کردند که متاسفانه شهروندان به خاطر حفظ آبرو و … از شکایت درمراجع قضایی خودداری کردند گفت: کسانی که از این باند شاکی هستند مراتب را پلیس آگاهی و یا به دادسرای عموی و انقلاب شهرستان اطلاع دهند.

منبع: رکنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها