خبرفوری بررسی می کند؛

کدام نمایندگان در طی یکسال اخیر دلار خریدند؟/ پاسخ نمایندگان مجلس به خبرفوری را بخوانید

برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سوالاتی پیرامون اینکه چه زمانی و به چه منظور ارز خریداری کردند پاسخ دادند.

کدام نمایندگان در طی یکسال اخیر دلار خریدند؟/ پاسخ نمایندگان مجلس به خبرفوری را بخوانید

فاطمه علی اصغری-طی چندماه اخیر نوسانات ارزی و بالا و پایین شدن قیمت دلار بسیاری از مردم و حتی مسئولان را با مشکلات بسیاری مواجه کرد که در این میان میزان نارضایتی مردم از مسئولان و به خصوص دولتی ها و حتی نمایندگان مجلس به دلیل وضعیت موجود بسیار شدت گرفت از این رو به سراغ جمعی از نمایندگان مجلس رفتیم و از آنها سوال کردیم که آیا در طی مدت اخیر ارزی خریداری کردند.

بیشتر نمایندگان در پاسخ های کوتاه از عدم خرید ارز سخن گفتند و یا اگر خریدی هم انجام دادند مربوط به سفر زیارتی بوده است که به شرایط امروز ارتباطی ندارد.

ولی داداشی نماینده آستارا: من در طی سال های اخیر هیچ ارزی نخریدیم چون نه سفر خارجی رفتم نه قصد دارم ارز بخرم.

بنده صراف نیستم که ارز بخرم و نگهداری کنم و در شرایط فعلی هم قصدی برای خرید ارز از هرنوعی ندارم.

سید حسین حسین نقوی حسینی نماینده ورامین: بنده تا به امروز ارز نخریدم چون برای هیچ کاری نیاز با ارز نداشتم به خاطر همین هیچوقت در طول عمرم ارز نخریدم.

حسین مقصودی نماینده سبزوار: در طول سالهای اخیر نه تنها خودم ارزی نخریدم بلکه همسرم و فرزندانم نیز ارز نخریدند چون نه خودم نه همسرم و نه فرزندانم سفری به خارج از کشور نداشتیم.

ما در حوزه شهر خودمان همیشه فعالیت داریم و نیازی به انجام سفر خارجی ندارم که ارز بخرم.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر: نه تنها در طول یکسال اخیر بلکه یاد ندارم که در طول عمرم تا به حال ارز خریده باشم.

علیرضا رحیمی نماینده تهران : در طی یکسال اخیر هیچ ارزی نخریدم ولی آخرین باری که ارز خریدم برای امور درمانی خودم حدود پنج سال پیش بود و از آن به بعد هیچگونه ارزی خریداری نکردم.

محمدعلی پورمختار نماینده کبودرآهنگ: حدود سه و چهار سال پیش برای انجام سفر زیارتی به کشور عراق ارز تهیه کردم و از آن موقع به بعد نه تنها خودم بلکه خانواده ام هم هیچ ارزی دریافت نکردند.

علیرضا محجوب نماینده تهران: بنده در جریان سفرهای کاری از ارزی که به ما اختصاص داده می شود استفاده می کنم چون در خارج از کشور کالایی نمی خرم که نیازمند داشتن ارز باشم اما درباره خانواده ام و سفرهای شخصی که داشتنند اطلاع خاصی ندارند که آیا آنها ارز خریدند یا نه و باید از خودشان در این باره سوال کنید.

محمدجوادابطحی نماینده خمینی شهر: بنده بار آخری که دلار خریدم مربوط به مراسم اربعین سال گذشته بود که حدود ۱۰۰ دلار ارز خریدم و بعد از آن هیچ گونه ارزی نه تنها خودم بلکه خانواده ام نیز خریداری نکردند چون نیازی نداشتم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    ما داربم باور می کنیم

    نظرات شما -
    • سینیور
      0

      100 دلار ارز خریده یکیشون ?????

  • سینیور
    0

    جناب نگارنده محترم. لطفا از نماینده جماعت سوالایی از این دست نپرسید چون آخر مصاحبه جوری جواب دادن انگار همه شون از انبیا الهی هستن و بری از خطا و گنا. ولله قسم جلاله میخورم حس میکنم به شعورم توهین شده خصوصاً اونجا که جناب نماینده با کمال بی شرمی دروغ گفته با این مضمون که آخرین بار اربعین سال قبل 100 دلار ارز خریدم. 100 دلااااااار؟!!! به قرااااان این یکی نماینده، همه 90 میلیون ایرانی رو رسماً ( گ+آ+و ) فرض کرده. انگار من بخوام برم مشهد و بگم برای مسافرت از حساب بانکیم هزار تومن برای خرجی و سوغاتی پول برداشتم. من برم ژلوفن بخورم با اجازه جنابیییونِ نماینده??

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها