معاون رئیس‌جمهور: دلار به زیر ۷ هزار تومان می‌رسد

جمشید انصاری با اشاره به نوسانات قیمت ارز گفت: از بحران تغییرات قیمت ارز در حال عبور هستیم، برآوردهای ما نشان می‌دهد که قیمت ارز باید در زیر هفت هزار تومان قرار گیرد.

معاون رئیس‌جمهور: دلار به زیر ۷ هزار تومان می‌رسد

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در جلسه شورای اداری کردستان افزود: توقع این بود که شرکت‌های بزرگ ما و هم بخش خصوصی در استفاده ارز به منافع ملی بیش از منافع زودگذر خود توجه داشته باشند. متاسفانه بخش خصوصی و شرکت‌های وابسته به نهادهای عمومی خیلی ملاحظه محدودیت‌ها را نکردند و در شرایط دشوار کشور با سیاست‌های دولت همراه نبودند.

معاون رئیس‌جمهور گفت: علیرغم تمهیداتی که انجام خواهیم داد، تحریم‌ها در تخصیص میزان منابع و بودجه دستگاه‌ها بی‌تاثیر نخواهد بود. چارچوب‌هایی برای صرفه‌جویی در کشور از سوی دولت ابلاغ خواهد شد و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید آن را با دقت و وسواس رعایت کنند.

وی اضافه کرد: دوره نخست تحریم های آمریکا علیه کشورمان مرداد ماه آغاز شد و مرحله بعد هم 13 آبان آغاز می شود اگر با تصمیم و سیاست های اتخاذ شده از این شرایط عبور کنیم آمریکا به این نتیجه خواهد رسید که این اقدامش تاثیرگذار نیست.

منبع: تسنیم

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • بابک.م
    0

    بله بله..حالا که شما فرمودی ، حتما میاد پایین..آقای معاون خداوکیلی این ملت رو بیش از این نخندون..ما طاقت اینهمه شادی و خنده رو نداریما ..از ما گفتن

  • امیر
    0

    اقای وزیر جون ملتو بخطر نندازه یهو دیدی بخاطر خنده زیاد روده بر شدن موندن رودستتون خودتو به زحمت ننداز شماها خوش باشی انگار ماخوشیم گوربابای مردم بدبختی که باید باحقوق برجی 1تومن زندگی بچرخونن خجالتم که نمیکشید حتی سره سوزنی واقعا که بااین جوکات

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها