ماجرای قطعه 598 بهشت زهرا و قیمت دلار چیست؟

ماجرای قطعه 598 بهشت زهرا و قیمت دلار مربوط به دست به دست شدن ماجرایی در شبکه های اجتماعی است که سقوط و کاهش شدید قیمت دلار پس از پایان جنگ و پذیرش قطعنامه 598 را یادآور می شود.

ماجرای قطعه 598 بهشت زهرا و قیمت دلار چیست؟

ماجرای قطعه 598 بهشت زهرا و قیمت دلار همچنین هشداری است به دیگر افراد سودجو که امروز با سوء استفاده از شرایط کشور به خرید دلار مبادرت می کنند.

در این قسمت سین جیم به قضیه قطعه ۵۹۸ بهشت زهرا و قیمت دلار پرداخته شده است.

15

حجم ویدیو: 8.02M | مدت زمان ویدیو: 00:07:39 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • میم ف
    0

    به نظرم دلالانی که نرخ دلارو با هماهنگی سایت های معاند بالا میبرن باید محاکمه کنن.

    نظرات شما -
    • سالار
      0

      واقعیت این است که اساسا تاثیر دلالان و کاسبان ارز روی قیمت‌ها در ابعاد کلان‌تر بسیار ناچیز است. علت هم این است که یک دلال در بازار ارز نهایتا تا ۲۰۰۰ دلار در دست دارد که می‌تواند آن را به افرادی که نیاز خیلی فوری به ارز دارند بفروشد و از آن سودی اندک به دست آورد، در حالی که تعیین نرخ ارز در ابعاد کلان با فروختن ۲۰۰۰ دلار توسط یک دلال صورت نمی‌گیرد

  • ایران
    0

    سلام به نظر بنده با بگیر و ببند و قیمتهای دستوری و جو امنیتی قیمت ارز اصلاح نمیشه و این کار دولت بعنوان یک مسکن عمل خواهد کرد .درضمن دولت برای کنترل قیمت ها باید حداقل از دوماه پیش وارد میدان میشد نه اینکه بعد از قیمت خوردن اجناس با ارز ۱۵ تومنی .

  • احسان
    0

    الان دوره ی اینترنت و اطلاعات هست. شما برو نمودار قیمت دلار و طلا و مسکن رو ببینید. از ۵۰ سال پیش تا حالا. کجاش قیمت نصف و یک سوم میبینین؟؟ اگر هم بوده شاید به یک ماه هم نرسیده.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها