مثل جنایتکاران با من رفتار شد

کاپیتان تیم ملی بوکس در خصوص سفر خود به کانادا، گفت: مثل جنایتکار با من رفتار شد؛ بنده به کشورم متعهد هستم و قصد ندارم برای همیشه در کانادا بمانم، فقط برای حضور در لیگ بوکس به این کشور سفر کرده‌ام.

مثل جنایتکاران با من رفتار شد

وقتی نزدیک 2 ماه پیش خبر رسید سالار غلامی کاپیتان کرمانشاهی تیم ملی بوکس به دنبال رفتن به کشور کانادا است و دیگر نمی‌خواهد به کشور برگردد، او مصاحبه کرد که می‌خواهند فرافکنی کنند و به ایران برمی‌گردم.

اما پس از این که غلامی با یک تیم کانادایی قرارداد امضا کرد و به این کشور سفر کرد شایعات نسبت به وی بیشتر شد و حتی برخی افراد نیز در فضای مجازی عدم بازگشت کاپیتان تیم ملی بوکس را قطعی دانسته و آن را یک شکست بزرگ برای بوکس ایران قلمداد کردند.

سالار غلامی که به کانادا سفر کرده است در گفت‌وگویی تلفنی بالاخره سکوتش را شکست و صحبت‌های خود را در مورد رفتن از ایران مطرح کرد.

کاپیتان تیم ملی بوکس اظهار داشت: من فقط برای حضور در لیگ بوکس کانادا به این کشور سفر کرده‌ام و بعد از اتمام قراردادم با این تیم به ایران برمی‌گردم.

وی همچنین با گلایه از رفتارهایی که با او شده است، گفت: مثل جنایتکار با من رفتار شد من به کشورم متعهد هستم و قصد ندارم برای همیشه در کانادا بمانم چون می‌دانم این مسئله اول به ضرر خودم تمام می‌شود سپس ورزشم، خیلی از افراد با سنگ‌اندازی همه‌جا می‌گویند «سالار غلامی می‌خواهد پناهنده شود».

غلامی با بیان اینکه برخی افراد در ایران به باشگاه کانادایی ایمیل زده و خواستار لغو قرارداد با وی شده‌اند، تصریح کرد: هیچگاه نفهمیدم که چرا از ایران با باشگاه کانادایی ارتباط برقرار می‌کردند و به مسؤولان تیم می‌گفتند که با غلامی قرارداد نبندید، حتی کانادایی‌ها هم از این رفتار شوکه شده بودند به همین خاطر وقتی ایمیل را دریافت کردند با من جلسه گذاشتند و در این خصوص صحبت کردند، به هر حال من نمی‌گویم برای این که به عنوان لژیونر به یک لیگ مطرح رفته‌ام برایم فرش قرمز پهن کنند اما حرفم این است بگذارند کارم را در آرامش انجام دهم.

منبع: فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها