گزارش ویدئویی؛

نوبت دولت است که کاهش قیمت دلار را دست بگیرد، فضای مجازی کار خود را کرد

خبر فوری در گزارشی تصویری ماجرای کاهش قیمت دلار را روایت می‌کند؛ کاری که به کمک فضای مجازی انجام شد و حالا نوبت دولت است که کار را دست بگیرد.

نوبت دولت است که کاهش قیمت دلار را دست بگیرد، فضای مجازی کار خود را کرد

18

حجم ویدیو: 4.50M | مدت زمان ویدیو: 00:01:56 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • خراسانی
    0

    سلام درسته باید با جو روانی قیمت ها پایین بیاد اما وقتی دولت محلی برای فروش و خرید دلار مردم نگذارد در واقع داریم با دروغ خودمان را فریب میدیم من هزار دلار داشته باشم با اونی که ۱۰۰ هزار دلار دارد فرق ندارد ؟ آیا درست است با دروغ فقط آرامش لحظه ای به جامعه بدیم و باعث مرگ و بکنه عده ای پیر زن و پیر مرد بشیم ؟ دلار را تک نرخ کنید و بگین هرچند تا میخواهی برو فلان بانک بگیر و هرچند تا داری برو فلان بانک بفروش اونوقت قیمتها واقعی میشه ولی الان فقط خیانت به عده ای مردم بیمار است که با جو روانی رفتن خریدن و با همان جو روانی هم باختند خدا بهتون رحم کنه که مردم بد بخت کردین

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      سلام ماهمون ملت دوران انقلابیم چه برسرمان امده که اینقدربی تفاوت با هجوم به بازار ارز وطلا .خون هموطنان ضعیفمان راشیشه کرده و دودستی تقدیم دشمن کنیم.کمی ؟

  • حمید شیراز
    0

    شمارا به خدا ارز را به دولت نسپارید که گرانترش میکنه چون به سود خودشه.

  • جلیل عطایی کریمی
    0

    چرا کانون صرافان ایرانیان بخشنامه کرده و قیمت دلار را در کانال ۱۰ هزار تومان اعلام میکند مگر انها مرجع نرخ گذاری هستند ؟ اگر چنین اجازه ای را دارند چرا قیمت را روی ۷ یا ۶ هزار تومان یا کمتر نیاورده اند تا کمر دلار بیشتر بشکند ؟

  • جلیل عطایی کریمی
    0

    سلام من هم با نظر رییس پلیس ناجا موافق هستم که کف خیابان جای خرید و فروش ارز نیست . یک سوال پس چرا دلال ها از مدت ها قبل دارن این کار را میکنن و کسی هم جلوشان را نمیگیرد ؟؟؟

  • جلیل عطایی کریمی
    0

    سلام مردم با یک تک جانانه دلار را از اوج به زیر اوردن اگر مسئولان مراقب نباشند دلال ها با حرکت خزنده مجددا قیمت ها را افزایش میدهند پس از تک قوی باید مراقب پاتک دشمن باشیم

  • علی عسکری
    0

    تو این اشفته بازار فقط دولت کلی پول به جیب زد و مردم بدبخت چقدر متضرر شدن . اگه دو لت تونسته دلار رو ییاره پایین پس معلونه که خودش تو بالا بردن دلار نقش داشته. اصلا عین خیالشون نبود که مردم دارن نابود میشن مردم رو احمق فرض نکنید چرا افلام نکرددلار هنون 3800قبل عید پس مکر و حیله در کاره .البته ما دیگه چیزی برای از دست دادن نداریم. بگو هر چی خواستید بتازونید خدایی هم هس

  • جلیل عطایی
    0

    سلام دیشب یکی از اقایان کارشناس تو‌ تلویزیون داشت برای قیمت دلار محاسبه میکرد که سال گذشته ۳۸۰۰ تومان بوده و اکر تورم را هم در نظر بگیریم الان باید ۶ یا ۷ و حداکثر ۸ هزار تومان تومان باشه ما نفهمیدیم افزایش قیمت دلار باعث تورم شد یا تورم باعث افزایش قیمت دلار ؟ حالا یکی نیست به این بنده خدا و مسئولینی که این مدل کارشناس ها بهشون مشاوره میدن بگه اگر دلار همان قیمت سال گذشته و یا حتی پایین تر باشه چه عیبی داره کی از این موضوع ضرر میکنه عمده مردم یا تعدادی دلال سود جو ؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها